برگزاری همایش ورزشی در روز جهانی دیابت

برگزاری همایش ورزشی در روز جهانی دیابت
همایش ورزشی روز جهانی دیابت ویژه بانوان با همکاری انجمن دیابت ابران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضا، بیش از 400 شهروند تهرانی در همایش ورزشی روز جهانی دیابت که با همکاری انجمن دیابت ایران و برای توسعه ورزش همگانی در پارک ولایت برگزار شد، شرکت کردند.
در این همایش از کلیه بانوان شرکت کننده  تست قند و فشار خون رایگان گرفته شد و کلیه شرکت کنندگان ابتدا به ورزش پیاده روی پرداختند و سپس مسابقات دارت و تنیس روی میز برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
لیلا سادات محمدیان نایب رییس بانوان فدراسیون در خصوص برگزاری این همایش گفت:  بیست و دوم آبان ماه مصادف با  روز جهانی دیابت همایشی  با همکاری انجمن دیابت در پارک ولایت تهرا ن برگزار شد که هدف از این همایش بیشتر این بود که بانوان دیابتی را در یک محل جمع آورری کنیم و فعالیت ورزشی انجام شود و آموزش در خصوص دیابت  به شرکت کنندگان داده شود.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که این همایش توسط فدراسیون برگزار می شود  و توقع داشتیم که انجمن هایی که در تهران به موضوع دیابت مرتبط هستند در این همایش شرکت کنند. قبل از این همایش با گابریک و انجمن ایران مذاکره شد و مقرر شد تعداد کثیری در این مراسم حضور پیدا کنند.

محمدیان گفت: جا دارد از انجمن دیابت ایران تشکر کنم که کارشناسان دیابت و کارشناسان تست قند را به این همایش ارسال کردند.

نایب رییس بانوان فدراسیون در مورد برنامه های این همایش گفت: در کنار همایش، مسابقات ورزشی برای فعال شدن گروه خاص، مسابقات دارت، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.

محمدیان در پایان اظهار کرد: امیدوارم برنامه های دیگری برای بچه های دیابتی برگزار کنیم و امیدوارم از دل این همایش ها بتوانیم ورزشکاران خوبی جذب کنیم. همچنین قصد داریم در مسابقات قهرمانی کشوری که برگزار می گردد بتوانیم از وجود همه علاقمندان رشته های مختلف  استفاده کنیم.

همچنین پاشاپور مسئول ورزش انجمن دیابت ایران در این همایش توضیحاتی در مورد  دیابت و نحوه برخورد با این مسئله  برای آگاهی بانوان ارائه کرد و به سوالات شرکت کنندگان  پاسخ داد.

در ادامه نیز محمد زاده مشاور خانواده و ازدواج در خصوص رازهای شاد زیستن با شرکت کنندگان صحبت کرد.

 

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.