تبریک کمیته ملی المپیک به افتخار آفرینان کاراته در رقابتهای جهانی

تبریک کمیته ملی المپیک به افتخار آفرینان کاراته در رقابتهای جهانی
کمیته ملی الپیک طی پیامی افتخار آفرینی های کاراته کاران کشورمان در بیست و دومین دوره رقابتهای جهانی برمن آلمان و کسب 5 مدال در این مسابقات و بخصوص طلای ارزشمند کومیته تیمی مردان و دو مدال ارزشمند بانوان را در نخستین حضور جهانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛درمتن پیام تبریک کمیته ملی المپیک به ملی پوشان و افتخار آفرینان کاراته اعزامی به مسابقات جهانی آمده است:
افتخار آفرینی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابتهای جهانی آلمان و کسب مدال طلای ارزشمند کومیته تیمی مردان و دو نشان ارزشمند نقره و برنز در کومیته انفرادی و کاتای تیمی بانوان که برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشورمان بدست آمده است مایه غرور ومباهات ایرانیان اقصی نقاط جهان شد.
بدون تردید این موفقیت ارزشمند حاصل زحمات و برنامه ریزی چندین ماهه مسئولان و همت و تلاش جوانان عزیز و کادر فنی آن بود که ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کشور و افتخار آفرینان عزیز، امید می رود در دیگر میادین بین المللی نیز شاهد پیروزی و سربلندی تمامی قهرمانان از درگاه  خداوند متعال باشیم.

شایان ذکر است تیم ملی کاراته کشورمان در این رقابتها در مجموع 1 طلا (کومیته تیمی)،2نقره(سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی) و2 برنز (کاتای تیمی بانوان و امیر مهدیزاده)کسب کرد تا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد.

۱۹ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.