بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان- آلمان؛کومیته تیمی مردان بر قله جهان ایستاد

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان- آلمان؛کومیته تیمی مردان بر قله جهان ایستاد
کومیته تیمی مردان در فینال بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان درآلمان با شکست دادن تیم میزبان برای نخستین بار تاریخ ساز شد و بر قله کاراته جهان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در آخرین روز از پیکارهای بیست و دومین دوره کاراته قهرمانی جهان آلمان که با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در شهر برمن پیگیری شد، کومیته تیمی مردان که برای نخستین بار به دیدار پایانی مسابقات جهانی راه یافته بود در دیدار فینال مقابل تیم آلمان که ازامتیاز میزبانی نیز بهره می برد صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف سرسخت گذشت. در این دیدار تیم ایران با نتایج10 بر3، 8بر4 و6 بر2 پیروز شد ودر دو مبارزه هم این تیم آلمانی بود که با نتایج 8بر صفر و 10 بر 2 برنده شد .

تیم ایران تا پیش از رسیدن به دیدار پایانی تیم های دومینکن را 2 بر یک، ژاپن 3 بر یک، صربستان را 3 بر صفر و در نیمه نهایی بلاروس را 3 بر صفر شکست داده بود.

سعید احمدی، ایمان سنچولی، سامان حیدری،ذبیح اله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری ترکیب کومیته تیمی ایران در این رقابتها را تشکیل می دادند.

۱۹ آبان ۱۳۹۳ ۰۶:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.