بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان-آلمان؛2نقره و 1 برنز توسط ملی پوشان بدست آمد

بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان-آلمان؛2نقره و 1 برنز توسط ملی پوشان بدست آمد
در ادامه رقابتهای جهانی کاراته روز گذشته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نقره و امیر مهدیزاده برنز گرفتند تا اولین مدال جهانی بانوان در برمن آلمان رقم بخورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه برگزاری بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در آلمان که با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور در برمن در جریان است، در وزن 84+کیلوگرم سجاد گنج زاده که تا رسیدن به فینال تمامی رقبا را بدون از دست دادن حتی یک امتیاز شکست داده بود در دیدار پایانی برابر انیس ارکان از ترکیه با نتیجه نزدیک 5 بر 4 مغلوب شد تا بر سکوی دوم قرار گیرد و صاحب مدال نقره شود.
در وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی در فینال مقابل شیما ابوالیزید از مصر قرار گرفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد.
عباسعلی تا پیش از رسیدن به فینال موفق شده بود کاراته کاهایی از بلژیک(3-0)، اسپانیا(1-0)، هلند(1-0) و مجارستان را از پیش رو بردارد.تیم کاراته بانوان ایران برای نخستین بار است که پیکارهای جهانی را تجربه می کند و عباسعلی با این مدال در تاریخ کاراته ایران جاودانه شد و نام خود را در لیست مدال آوران جهانی ثبت کرد.
در وزن 60-کیلوگرم تیم ملی مردان ایران امیر مهدی زاده در مبارزه با ویتالی سیمتسوف از اوکراین پس از نتیجه تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران برنده میدان شد و مدال برنز این وزن را تصاحب کرد.
مهدی زاده نمایندگان آلمان، ونزوئلا و آلبانی را از پیش رو برداشته بود اما در مبارزه با حریف هلندی نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. او در این گروه مقابل وان لی از کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر موفق شد از سد این حریف بگذرد.
مهدی زاده مدال طلای جهان در سال 2012 را نیز در کارنامه دارد.

۱۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.