در نشست بررسی عملکرد فدراسیون ،دکتر سعیدلو: پینگ پنگ ایران ظرفیت جهش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی را دارد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: با توجه به وجود استعداد و علاقه زیاد مردم به پینگ پنگ و پایین بودن هزینه سرمایه گذاری در این رشته،پینگ پنگ می تواند جهش بزرگی را به سوی قله های قهرمانی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر علی سعیدلو چهارشنبه شب در نشست بررسی عملکرد و برنامه های فدراسیون پینگ پنگ که با حضور امیر رضا واعظی آشتیانی قائم مقام، حمید سجادی معاون سازمان ، حمید قاسمی دبیر شورای راهبردی و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تربیت بدنی، بهرام افشار زاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی، مهرارد علیقارداشی و الیاس وند رییس ، دبیر و نایب رییس فدراسیون پینگ پنگ و همچنین فواد کاسب سرمربی تیم های ملی پینگ پنگ برگزار شد بر توسعه هر چه بیشتر این رشته در سراسر کشور تاکید کرد.
رییس سازمان تربیت بدنی خاطر نشان کرد: این رشته توانایی همگانی شدن در سطح وسیع را دارد و از طرفی در بخش قهرمانی نیز می توان با بهره گیری از مربیان خارجی بویژه از چین در کنار جذب اسپانسر با شتاب زیادی به سوی موفقیت حرکت نمود.
دکتر سعیدلو همچنین بر لزوم انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی تاکید کرد و افزود:در این زمینه نیز می توان از توان دانشکده های تربیت بدنی به خوبی بهره برد و پس از شناخت راههای موفقیت با برنامه ریزی منسجم جهشی در این رشته ایجاد کرد.
در این نشست مسوولان فدراسیون پینگ پنگ گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این رشته را ارائه کردند.

۱۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.