چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛رئیس انجمن موی تای:در هر 6 وزن شانس مدال داریم

چهارمین دوره بازیهای ساحلی-تایلند؛رئیس انجمن موی تای:در هر 6 وزن شانس مدال داریم
کشورهای تایلند، قزاقستان، ایران و ازبکستان قدرتهای اصلی موی تای آسیا می باشند و ما در هر 6 وزن شانس مدال داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حمدالله عبادتی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی موی تای برای حضور در بازیهای آسیایی ساحلی تایلند گفت: هم اکنون 6 موی تای کار در اردوی آماده سازی حضور دارند که مرحله نهایی اردوی تمرینی آنها از روز چهارشنبه هفته گذشته در آکادمی ملی المپیک آغاز شد که خوشبختانه هر 6 نفر حاضر دارای شرایط مطلوبی هستند و با آمادگی کامل گام به این رقابتها خواهیم گذاشت.

عبادتی تصریح کرد: تیمهای تایلند، قزاقستان، ایران و ازبکستان قدرتهای اصلی موی تای آسیا را تشکیل می دهند که رقابت اصلی بین این 4 تیم در بازیهای آسیایی ساحلی خواهد بود و من امیدوارم که بتوانیم در هر 6 وزن اعزامی مدال بگیریم.

رئیس انجمن موی تای از اعزام تیم ملی دانشجویان به رقابتها جهانی خبر داد و اذعان داشت: بلافاصله بعد از بازیهای آسیایی ساحلی با شناسایی نفرات دانشجو اردوی تیم ملی دانشجویان را برگزار می کنیم تا با بهترین موی تای کاران در رقابتهای جهانی که بهمن ماه در تایلند برگزار می شود، شرکت کنیم.

وی همچنین گفت: در نظر داریم که همایش سراسری انجمن موی تای را با حضور روسای کمیته های استانی در روز 22 آبان در محل آکادمی ملی المپیک برگزار کنیم،در این همایش گزارش عملکرد استانها در 6 ماهه گذشته، بررسی تقویم ورزشی، ارائه اهداف آتی و بازدید حاضرین از اردوی تیم ملی در برنامه ما خواهد بود.

۱۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.