رئیس فدراسیون کبدی:به دنبال جذب مربیان طراز اول دنیا هستیم

رئیس فدراسیون کبدی:به دنبال جذب مربیان طراز اول دنیا هستیم
محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی که در جلسه هماهنگی لیگ برتر کبدی حضور پیدا کرده بود ازآغاز مذاکرات اولیه را برای جذب یک مربی سرشناس و طراز اول دنیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، رئیس فدراسیون کبدی درابتدای جلسه هماهنگی لیگ برتراز روسای هیئت های استانی سراسر کشور و نمایندگان حاضر در جلسه هماهنگی به خاطر زحمات 4 سال گذشته که منجر به کسب دو مدال ارزشمند نقره در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی شد تشکر و قدردانی کرد و گفت : کسب دو مدال نقره بازیهای آسیایی حاصل تلاش جمعی جامعه ورزش کبدی و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است که خوشبختانه تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان با عملکرد درخشان خود توانستند دل مردم ایران را شاد کنند. بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی برای ما به پایان رسیده است و ازهم اکنون باید به فکر بازیهای آسیایی 2018 اندونزی باشیم که با یک سازماندهی قوی تر و منسجم تر به نتایج درخشان تری دست پیدا کنیم .
مقصودلو در ادامه گفت : برنامه چهار ساله فدراسیون را آماده کرده ایم و در این برنامه جدید خود قصد داریم در دو سال ابتدایی با جذب مربیان طراز اول دنیا از کشور هندوستان ضمن برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان های سراسر کشور به مقوله استعداد یابی در رده های سنی پایه بپردازیم و آموزش آکادمیک این نفرات در رده های سنی نوجوانان و جوانان توسط مربیان طراز اول دنیا تیم های ملی خودمان را بیمه کنیم . همچنین در 2 دو سال دوم با بکار گیری مربیان جوان و با دانش ایرانی تیم های ملی کشورمان را به مسابقات اعزام کنیم .
وی در ادامه اظهار داشت : برای پیشرفت در کبدی باید عملکردمان را در بازیهای آسیایی اینچئون را با حضور کارشناسان خبره و اهل فن مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با توجه به دستیابی به این اطلاعات می توان یک برنامه ریزی دقیق و درستی انجام داد.
رئیس فدراسیون کبدی در خصوص برگزاری رقابت های لیگ برترهم گفت : بنده به عنوان خدمتگزار شما در فدراسیون کبدی نیاز به همفکری و مشورت شما روسای هیئت های استانی و مسئولان باشگاهها دارم تا بتوانیم با کمک تیم اجرایی مستقردر فدراسیون مسابقات لیگ برتر امسال را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم . باید روش برگزاری مسابقات لیگ برتر امسال را عوض کنیم و همانند سالهای گذشته لیگ بصورت هفته به هفته و به شکل رفت و برگشت همانند لیگ های والیبال و بسکتبال برگزار کنیم تا تماشاگران بیشتری را به کبدی جذب کنیم . خوشبختانه استقبال عمومی از رشته کبدی پس از موفقیت در بازیهای آسیایی بسیار زیاد شده است ، قصد داریم به منظور جذب استعداد های جدید با آخرین متد علمی در لیگ برتر فعالیت کنیم.
مقصودلو در پایان خاطر نشان کرد : نگاه ما در کبدی آسیا و جهان نگاه علمی و رو به جلو است و در هیئت رئیسه فدراسیون به دنبال تصویب طرح های آموزشی و علمی پیشرفته هستیم تا بتوانیم نیروهای متخصص برای تیم های ملی در تمامی رده ها تولید کنیم .

۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.