نشست هاهمنگی کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی برگزار شد؛هاشمی:انتظار ما اینست که نمایندگان کشورمان با تمام توان به مصاف رقبای خود بروند/شهنازی:امیدواریم فدراسیون های اعزامی قدر این فرصت را بدانند

نشست هاهمنگی کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی برگزار شد؛هاشمی:انتظار ما اینست که نمایندگان کشورمان با تمام توان به مصاف رقبای خود بروند/شهنازی:امیدواریم فدراسیون های اعزامی قدر این ف
صبح امروز در سالن جلسات کمیته ملی المپیک نشست سرپرستان فدراسیون های اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس، شاهرخ شهنازی دبیر کل،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و عاطفه اسلامیان مدیر امور بین المللی کمیته برگزار گردید روسا و سرپرست فدراسیون های اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی پوکت که اواخر آبان ماه در این شهر برگزار می گردد به وضعیت تیمها و نفرات اعزامی خود و هچنین کمبودها و درخواستهای خود پرداختند.
در ادامه پکیج مخصوص هر فدراسیون در خصوص برنامه رقابتها،محل اسکان،زمان اعزام و تاریخ رفت و برگشت و آخرین قوانین و شرایط و سهمیه نفرات اعزامی به این رقابتها در اختیار سرپرست و نمایندگان تیمهای اعزامی قرار گرفت.
در این نشست  سرپرست و نمایندگان تیمهای اعزامی اشاره ای به  میزان شانس مدال آوری ورزش کاران خود پرداختند و مقرر شد در زمان باقی مانده نفرات اعزامی به بازیهای ساحلی با حداکثر توان به مصاف رقبای خود بروند.
در ادامه کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به بازیهای آسیایی ساحلی ابراز داشت:کمیته ملی المپیک به رغم برخی محدودیتهای مالی تصمیم گرفت تا برای حمایت از فدراسیونهای کشورمان حتی نسبت به دوره های گذشته تعداد بیشتری ورزشکار راهی این بازیها کند و امیدواریم مسئولین و تیمهای اعزامی قدر این فرصت را بدانند.
وی ادامه داد:کمیته بین المللی المپیک و شورای الپیک آسیا نگاه ویژه ای در خصوص بازیهای ساحلی دارند و ما هم در تلاشیم بتوانیم ضمن حمایت از فدراسیونهایی اعزامی به این رقابتها، ورزشکاران و تیمهایی را که در بازیهای آسیایی و یا المپیک حضور ندارند  و در این بازیها شانس حضور و مدال دارند حمایت کنیم و امیدواریم نمایندگان کشورمان جدای از اینکه سفیران شایسته ای برای کشورمان باشند با تمام توان به مصاف رقبای خود بروند.
هاشمی خاطر نشان کرد: سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی آقای اصغر رحیمی می باشند که تجارب بسیار بالایی در این زمینه دارند و امیدواریم مسئولین و فدراسیونهای اعزامی در پوکت هماهنگی و همکاری همه جانبه  ای با ایشان داشته باشند.
در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ابراز داشت:به رغم مشکلات مالی که کمیته داشت با حمایت ریاست محترم کمیته که جا دارد از ایشان تشکر کنم مقرر شد تا در این بازیها شرکت کنیم در واقع چون نگاه ما از فدراسیونها حمایتی است تمام تلاش خود را بکار بردیم تا بتوانیم شرایط حضور ورزشکاران را در این بازیها فراهم آوریم و حتی نسبت به ادوار گذشته نفرات بیشتری را اعزام می کنیم تا آنها از این فرصت استفاده لازم را ببرند.
دبیر کل کمیته تصریح کرد:بدون تردید موفقیت ورزشکاران کشورمان در این رقابتها باعث خواهد شد تا کمیته بتواند در دریافت بودجه بهتر عمل کند البته فشاری بر روی تیمهای اعزامی نیست ولی امیدواریم این عزیزان نمایندگان شایسته ای برای ورزش کشورمان باشند و با حداکثر توان به مصاف رقبای خود بروند و هدف از برگزاری چنین جلساتی هماهنگی نهایی و بر طرف کردن کمبودهایی است که تیمها دارند.
در خاتمه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی ضمن ارائه توضیحاتی خواستار هماهنگی هر چه بیشتر سرپرستان تیمهای اعزامی شد تا اگر کمبودی دیده می شود در زمان باقی مانده برطرف گردد.

۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.