ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری شنبه مشخص می شود

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری شنبه مشخص می شود
ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در هشتادویکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، روز شنبه نهم آبان ماه مشخص خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، رقابتهای جهانی 2014 وزنه برداری که از روز یکشنبه 18 آبان در آلماتی قزاقستان آغاز می شود، اولین مرحله کسب سهمیه المپیک 2016 به شمار می رود. به همین خاطر تیم های شرکت کننده علاوه بر معرفی ترکیب نهاایی خود باید حراکثر اسامی 6 وزنه برداری را که قرار است امتیاز آنها برای کسب سهمیه المپیک محاسبه شود هم مشخص کنند.

بر همین اساس کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان پس از تمرینات روز شنبه، در نشستی مشترک با رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره ترکیب نهایی تیم ملی و مشخص کردن نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک وزنه خواهند زد، تصمیم گیری می کنند.

هم اکنون مجید عسکری در 56 کیلوگرم، جابر بهروزی و مرتضی رضائیان در 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و رسول تقیان در 85 کیلوگرم، محسن بهرام زاده و کیا قدمی در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و علیرضا سلیمانی در 105+ کیلوگرم، 9 وزنه برداری هستند که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان آماده می کنند که به طور قطع از این جمع یک نفر خط خواهد خورد.

۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.