کریکت قهرمانی نوجوانان آسیا – دوحه؛ایران به هنگ کنگ باخت و چهارم شد

کریکت قهرمانی نوجوانان آسیا – دوحه؛ایران به هنگ کنگ باخت و چهارم شد
در ادامه رقابتهای کریکت قهرمانی نوجوانان آسیا در دوحه مرکز قطر ، تیم ایران مقابل تیم قدرتمند هنگ کنگ تن به شکست داد و به مقام چهارم قاره کهن دست یافت .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی " سعید بهروزی "دبیر انجمن کریکت و سرپرست تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات گفت : هنگ کنگ یکی از مدعیان جدی این مسابقات است و بازیکنان ما بازی خوبی را ارایه دادند اما واقعیت این است که حریف تجربه بیشتری نسبت به نفرات تیم ایران داشت .
وی اضافه کرد : هنگ کنگ امشب در بازی پایانی مقابل افغانستان دیگرتیم قدرتمند این رقابتها قرار می گیرد و هر تیمی که فاتح این دیدار سرنوشت ساز و حساس شود به سید یک راه خواهد یافت .
بهروزی در ادامه تصریح کرد : تیم های کویت و ایران به ترتیب مقام های سوم و چهارم آسیا را کسب کردند و در سید دو آسیا ماندند اما قطر با کسب مقامی پنجمی به سید سه سقوط کرد . ضمن اینکه امارات در همان ابتدای کار انصراف داد و ادامه نداد.
وی با اشاره به سطح کیفی خوب این مسابقات اظهار داشت : هنگ کنگ و افغانستان یک سروگردن از بقیه تیم ها بالاتر بودند و تجربه و کلاس بالاتری داشتند.
دبیر انجمن کریکت در ادامه گفت : این مسابقات ، میدان بسیار خوبی برای آتیه داران کریکت کشورمان بود تا ضریب دانش و تجربه خود را مضاعف کنند و ما در تلاش هستیم این ملی پوشان بتوانند پشتوانه های خوبی برای فردا باشند .
شایان ذکر است مسابقات یادشده با حضور شش تیم و به صورت دوره ای در زمین کریکت " وستن پارک " شهر دوحه مرکز قطر برگزار شد. تیم ملی کریکت نوجوانان کشورمان را " محمود رشید دار " معلم نام آشنای پاکستانی و سرمربی تیم های ملی ایران هدایت می کرد .

۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.