به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک؛آغاز اردوی تیم ملی کایاک مردان با 7 قایقران

به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک؛آغاز اردوی تیم ملی کایاک مردان با 7 قایقران
اولین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان در بخش کایاک به منظور حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک 2016 از فردا 7 آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تیم ملی آبهای آرام کشورمان پس از بدست آوردن 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در بازیهای آسیایی اینچئون، به فکر کسب سهمیه المپیک ریو است. آبهای آرام در 12 ماده المپیک حضور خواهد داشت. قایقرانان این رشته برای کسب سهمیه باید در رقابت های قهرمانی جهان و انتخابی المپیک که مردادماه سال 94 در ایتالیا برگزار می شود و مسابقات قهرمانی آسیای 2015 اندوزی حضور پیدا کنند. به همین منظور اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان در بخش کایاک بزرگسالان از فردا 7 آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز خواهد شد.
آبهای آرام در بخش کایاک مردان در مواد کایاک تکنفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر، کایاک چهارنفره 1000 متر، کایاک تکنفره 200 متر و کایاک دونفره 200 متر حضور خواهد داشت.
این مرحله از اردو با حضور 7 قایقران و هدایت ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی آبهای آرام و سرمربی کایاک به مدت 3 هفته برگزار می شود و تا 27 آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
احمدرضا طالبیان از اصفهان، علیرضا علی محمدی از البرز، حمیدرضا ترکی از بوشهر، سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی از گیلان و امین بوداغی و فرزین اسدی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

 

۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.