تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان به تورنمنت قطر می روند

تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان به تورنمنت قطر می روند
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون در خصوص جلسه بعدازظهر این کمیته که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد، به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون در جمع خبرنگاران درباره نشست بعدازظهر کمیته فنی و توسعه گفت: بعد از رقابتهای اینچئون این چهارمین نشست کمیته فنی و توسعه در رابطه با تیم ملی امید بود که برگزار شد. از وینگادا خواسته بودیم امروز در این نشست حضور داشته باشد که سرمربی تیم ملی امید در پاسخ ایمیل فدراسیون اعلام کرده بود تا بازیهای فیفا دی به میزبانی قطر در مرخصی خواهد بود و البته به دلیل مشکلات مالیاتی که داشت، نتوانست در ایران حضور داشته باشد.
وی افزود: به دلیل تعطیلات نتوانستیم مشکلات مالیاتی وی را حل کنیم اما ظرف چند روز آینده این مشکل نیز حل خواهد شد.
آیت الهی ادامه داد: ادامه این جلسه فردا با حضور رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهد شد تا تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت تیم ملی امید گرفته شود. همانطور که می دانید یکی از بند های قرارداد کی روش نظارت بر عملکرد و برنامه های تیم ملی امید و پایه است .
نایب رئیس اول فدراسیون گفت: در این نشست در خصوص کادر تیم های پایه نیز بحث و بررسی شد و پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورا، جلسه ای را برگزار و در خصوص وضعیت نهایی تیمهای ملی نوجوانان و جوانان تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی از موافقت کمیته فنی از حضور تیم های ملی نوجوانان و جوانان در تورنمنت قطر خبر داد و گفت: قرار است تیم های ملی نوجوانان و جوانان در تورنمنت قطر حضور داشته باشند.
آیت الهی در پایان گفت: از دیگر مواردی که در این جسله مطرح بود برگزاری یک دوره استعدادیابی با حضور 30 استعدادیاب و مربیان ایرانی از 19 تا 25 آبانماه در تهران است که مدرس آلمانی تدریس این دوره را بر عهده دارد.

۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.