درخشش هوگوپوشان ایرانی در رقابتهای گرندپریکس منچستر

درخشش هوگوپوشان ایرانی در رقابتهای گرندپریکس منچستر
در پایان مسابقات گرندپریکس منچستر انگلیس، تیم تکواندوی کشورمان موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ از 4 وزن المپیکی شد که 2 مدال آن طلا بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات گرندپریکس در سال 2014  با کسب 4 مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

این رقابتها در کلاس G4 برگزار و 237 تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از 59 کشور، برای افزایش امتیازات خود در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل به مدت 3 روز مبارزاتشان را پیگیری کردند که فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم (وزن اول المپیک) و مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم (وزن سوم المپیک) طلایی شدند و مسعود حجی زواره در وزن 80- کیلوگرم (وزن سوم المپیک) و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیک) به مدال برنز رسیدند.

4 مدال تیم تکواندوی ایران در این رقابتها در حالی بدست آمد که این مسابقات در 4 وزن المپیکی برگزار و هوگوپوشان شایسته کشورمان در حضور ستارگان تکواندوی جهان، تنها کشوری بودند که در بخش مردان توانستند 2 بار بر سکوی قهرمانی بایستند و رکورددار شوند.

در این رقابتها که نفرات اول تا 31 رنکینگ المپیکی مجاز به حضور بودند، به نفرات اول 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ریو و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا شد و نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت کردند.

هادی مستعان تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم، بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد تکواندوکاران وزن 68- کیلوگرم کشورمان هر 3 در راند طلایی نتیجه را به حریفانشان واگذار کردند و از کسب مدال در این رقابتها بازماندند.

گفتنی است؛ بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) هدایت تیم 7 نفره کشورمان را در این رقابتها برعهده داشتند و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم‌های ملی بعنوان سرپرست در کنار این تیم حضور داشت.

عبدالرضا بهاری نیز بعنوان داور، در این دوره از رقابتها به قضاوت پرداخت.

گفتنی است؛ تیم تکواندوی شایسته کشورمان بامداد روز سه شنبه (6 آبانماه) به ایران بازخواهد گشت.

۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.