مسابقات قهرمانی کشور روئینگ برگزار می شود

مسابقات قهرمانی کشور روئینگ برگزار می شود
مسابقات قهرمانی کشور روئینگ پس از نزدیک به 4 سال وقفه اواسط آذر ماه سال جاری در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، کمیته روئینگ فدراسیون در نظر دارد مسابقات قهرمانی کشور روئینگ را به منظور انتخاب نفرات تیم ملی جهت حضور در اردوی زمستانی و شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک ریو در بخش آقایان و بانوان برگزار کند. زمان این مسابقات اواسط آذر پیش بینی شده و تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
این رقابت ها بر اساس قوانین فدراسیون جهانی روئینگ FISA و قوانین داخلی فدراسیون ایران در مواد تکنفره بانوان، تکنفره سبک وزن بانوان، تکنفره مردان و تکنفره سنگین وزن مردان برگزار خواهد شد. وزن مجاز بانوان جهت حضور در ماده سبک وزن 59 کیلوگرم و در بخش مردان سبک وزن 72.5 کیلوگرم می باشد.
کمیته روئینگ فدراسیون به هر هیات اجازه داده تا یک ورزشکار در هر ماده معرفی کند اما استان هایی که درخواست شرکت بیش از یک ورزشکار در ماده ای را دارند باید ارنج نفرات خود را 5 روز زودتر از موعد مقرر به فدراسیون اعلام نمایند.
فدراسیون قایقرانی تمامی هیات هایی که از فدراسیون سهمیه قایق روئینگ دریافت کرده اند را موظف نموده تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشند.
هیات های قایقرانی سراسر کشور تا پایان وقت اداری 20 آبان ماه مهلت دارند تا آمادگی خود را به همراه ارنج تیم به فدراسیون قایقرانی اعلام کنند.

۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.