تاوچیو: با با هدف رشد و گسترش فوتبال در ایران و ایتالیا به تهران آمده ام

تاوچیو: با با هدف رشد و گسترش فوتبال در ایران و ایتالیا به تهران آمده ام
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: خوشحالم از اینکه در ایران حضور داشته و امیدوارم بتوانم برای رشد و گسترش این رشته در کشورتان مثمر ثمر باشم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کارلو تاوچیو-رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خطاب به مسئولین فدراسوین فوتبال ایران گفت: از مهمان نوازی بسیار خوب شما تشکرمی کنم. من اهمیت بالایی به فرهنگ و تاریخ ایران میدهم و علاقه خاصی به فرهنگ ایران زمین دارم.
وی در ادامه در خصوص برنامه ها و فعالیتهایی که در فدراسیون فوتبال ایتالیا صورت می گیرد گفت: بازسازی کاملی را در فدراسیون فوتبال انجام داده و تقریبا تمامی بخش هایمان دچار تغییر و تحول شده است. بی نهایت در بخش آموزش و اطلاع رسانی هزینه کرده ایم و در 19 استان فعالیتهای خود را آغاز کرده تا در مسیر رشد حرکت کنیم. ضمن اینکه در بخش پایه از رده سنی 8 تا 14 سال فعالیتهای آموزشی گسترده ای را آغاز کرده ایم.
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: در سال 1992 دیدار دو تیم فوتسال ایران و ایتالیا را در بنگلادش زیر نظر داشته و از آن موقع تا کنون دقت بالایی بر روی عملکردتان داشته ام.ضمن اینکه از انتیجه ای که در جام جهانی کسب کرده اید، بی نهایت خوشحالم. در ماه دسامبر تیم ملی 17 ساله های ایران و ایتالیا با یکدیگر بازی خواهند داشت و این آغاز رشد فوتبال پایه برای هر دو کشور خواهد بود.
وی افزود:اکنون بر روی فوتبال بانوانبسیار سرمایه گذاریم خواهیم کرد وتاکنون حدود 31 هزار نفر در این رشته ورزشی و در قمست بانوان فعال هستند.قصد داریم تا فوتبال بانوان ایران را دچار تحولی شگرف کنیم. شب گذشته بانوان ایتالیا در دیداری دوستانه توانستند اوکراین را شکست دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص آکادمی ملی فوتبال این کشور گفت: حدود 60 سال است که آکادمی فوتبال داشته و رده های پایه در آن مشغول هستند.آکادمی فوتبال باعث آینده درخشان در فوتبال ایتالیا و هر کشور دیگری می شود. ما با هدف رشد و گسترش فوتبال در کنار یکدیگر نشسته ایم و امیدوارم این امر ادامه دارد باشد.

۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.