بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی وزنه برداری

بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی وزنه برداری
عصر روز گذشته کیومرث هاشمی با حضور در محل اردوی تیم ملی وزنه برداری که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان آماده می کنند از تمرینات پولادمردان کشورمان بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری و گفتگو با کادر فنی و پولادمردان کشورمان برای آنها جهت حضور قدرتمندانه در رقابتهای جهانی آلماتی قزاقستان که جنبه کسب سهمیه المپیک ریو را نیز دارد آرزوی موفقیت کرد.
وی ضمن خسته نباشید به کادر فنی،ملی پوشان و مسئولان فدراسیون ابراز امیدواری کرد تا نمایندگان وزنه برداری کشورمان که همیشه در آوردگاه های بین المللی پیام آور شادی برای ملت ایران بوده اند در رقابتهای جهانی قزاقستان نیز که جنبه کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو را نیز دارد بتوانند با موفقیت های خود مایه خوشحالی مردم کشورمان شوند.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد:اگر چه از سال قبل در جلسات مختلف پیگیر مسائل مربوط به فدراسیون های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای کسب سهمیه بوده ایم ولی با توجه به اتمام بازیهای آسیایی اینچئون از این پس با تمرکز بیشتری بر روی رشته های المپیکی کار کرده و کمیته ملی المپیک با تمام توان از رشته های المپیکی بخصوص رشتهای مدال آوری همچون وزنه برداری حمایت خواهد کرد.

۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.