/پیش از اعزام به المپیک پیشکسوتان – استرالیا/ سرپرست کاروان وزنه برداری اعزامی: برای کسب بهترین عنوان راهی سیدنی می شویم

/پیش از اعزام به المپیک پیشکسوتان – استرالیا/ سرپرست کاروان وزنه برداری اعزامی: برای کسب بهترین عنوان راهی سیدنی می شویم
میر رسول رئیسی گفت: تمامی 20 وزنه بردار اعزامی به المپیک پیشکسوتان در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می برند که امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب آنها یکی از سکوهای المپیک 2009 را ازآن ایران کنیم.

میر رسول رئیسی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پیشکسوتان اظهار داشت: متاسفانه به دلیل پاره ای از مشکلات امسال نتوانستیم اردوی منسجمی برای نفرات اعزامی برپا کنیم اما با هماهنگی کادر فنی برنامه های لازم برای تمرینات انفرادی آنها تنظیم شد و خوشبختانه تمامی وزنه برداران تیم برنامه های آماده سازی خود را منظم پیگیری نموده و به آمادگی خوبی دست یافتند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی 20 وزنه بردار اعزامی به المپیک پیشکسوتان در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می برند که امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب آنها یکی از سکوها را ازآن ایران کنیم. این اولین تجربه حضور تیم ملی ایران در المپیک پیشکسوتان است اما مطمئنم تیم پر افتخار ایران که در مسابقات جهانی همیشه جزو سه تیم برتر بوده در این بازیها نیز موفق خواهد شد.
رئیسی در خصوص نحوه انتخاب نفرات اعزامی گفت: ما پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی با بررسی رکوردهای جهانی و المپیک برای کلیه رده های سنی و دسته ها رکورد ورودی تعیین کردیم و با استفاده از آن برترین ها را انتخاب نمودیم. یعنی تمامی این افراد نفرات اول دسته و سن خود هستند.
رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری یاد آور شد: از بین این 20 نفر 8 نفر بعنوان تیم اصلی و باقی در غالب انفرادی مسابقه خواهند داد که نفرات اصلی ترکیب تیم را شب برپایی کنگره و با بررسی چینش تیمهای حرف انتخاب خواهیم کرد.
سرپرست کاروان اعزامی ایران در پایان از حمایت های سازمان و کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری تقدیر و تشکر کرد و گفت: مطمئنا اگر حمایت این عزیزان نبود زمینه اعزام تیم مهیا نمی شد. امیدوارم پیشکسوتان اعزامی بتوانند با افتخار آفرینی پاسخ حمایت های این عزیزان، کادر فنی و سرپرستی تیم را بدهند و نتیجه زحمات خود را نیز بگیرند.

۱۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.