بازی های پاراآسیایی اینچئون – 2014؛فوتبال هفت نفره ایران طلا گرفت و قهرمان شد / بیست و ششمین طلای کاروان به نام فوتبال رقم خورد

بازی های پاراآسیایی اینچئون – 2014؛فوتبال هفت نفره ایران طلا گرفت و قهرمان شد / بیست و ششمین طلای کاروان به نام فوتبال رقم خورد
تیم فوتبال هفت نفره ایران با برتری 5 بر صفر مقابل تیم هفت نفره ژاپن به عنوان قهرمانی در بازیهای آسیایی دست یافت تا به این ترتیب یک مدال طلای دیگر برای کاروان ورزشی ایران کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین؛تیم فوتبال هفت نفره ایران که با سه برد پیاپی به فینال رسیده بود در فینال هم با گل های اکبری ( 2) سعید تیزبر ( 2) و هاشم رستگاری با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید تا مدال طلای این بازیها را به دست بیاورد.

این تیم در  فینال بازیهای پاراآسیایی مقابل تیم فوتبال هفت نفره ژاپن قرار گرفت تا یک مسابقه حساس و مهم را برگزار کند. این مسابقه در حالی برگزار می شد که به جرات پرتماشاگرترین مسابقه تیم های ایرانی در این بازیها بود.

 تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقه فینال در نیمه اول و در دقیقه 23 توسط اکبری کاپیتان تیم ایران به گل نخست رسید و نیمه اول را با همین یک گل به پایان برد. در نیمه دوم هم برتری با ایران تیم ایران بود و فوتبالیست های شایسته ایران در این نیمه خیلی زود به گل رسیدند و دو بار پیاپی توسط سعید تیز و هاشم رستگاری دروازه ژاپن باز شد اما این پایان کار نبود چرا که در ادامه تیم ایران توانست دو بار دیگر توسط اکبری و تیزبر به برتری برسد و عنوان قهرمانی بازیها را با اقتدار به دست بیاورد.

نشان طلای فوتبال هفت نفره ، بیست و ششمین نشان طلای کاروان غدیر به شمار می رود .

۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.