هروی: تیم کاراته ایران شایستگی قهرمانی جهان را دارد

هروی: تیم کاراته ایران شایستگی قهرمانی جهان را دارد
مربی تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت:ما تیم مان را شایسته قهرمانی جهان می دانیم و انتظاری کمتر از این هم نداریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک شهرام هروی ضمن بیان مطلب فوق  گفت: پس از شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون نفرات اعزامی به همراه سایر نفرات حاضر در اردو، تمرینات آماده سازی را دنبال می کنند تا با آمادگی کامل در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و بچه ها در کمال آرامش تمرین می کنند. دوره گذشته مقام پنجم جهان را بدست آوردیم و تمام تلاش کاراته کاها حفظ و ارتقاء این جایگاه و کسب بهترین نتیجه است.

هروی ادامه داد: در ترکیب تیم ما بازیکنان بزرگی هستند که از نفرات قهرمان جهان و آسیا تشکیل شده اند و با سختی های زیادی که در مدت حضور در اردوها کشیده اند مزد تلاششان را بگیرند.

مربی تیم ملی در مورد حریفان جهانی کاراته کاهای ایران، گفت: تقریباً از تمام حریفان جهانی شناخت لازم داریم. در چند سال گذشته کاراته کاها با شرکت در مسابقات بین المللی مختلف و کاراته وان ها با نحوه مبارزات آنها آشنا شده و با آنالیز فیلم مبارزاتشان در اردو نقاط قوت و ضعف شان را بررسی کرده ایم.

هروی با تاکید بر اینکه شرایط و نحوه آماده سازی کاراته کاهای حاضر در اردو طوری طراحی شده که بچه ها در شرایط مسابقه باشند، گفت: در این روزهای باقی مانده تا شرکت در مسابقات جهانی بیشتر تمرینات تاکتیکی را دنبال می کنیم و نقاط ضعف کاراته کاها را برطرف کرده ایم.

۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.