گردهمایی ستارگان تکواندو جهان در منچستر؛تقابل 119 هوگوپوش در 3 روز

گردهمایی ستارگان تکواندو جهان در منچستر؛تقابل 119 هوگوپوش در 3 روز
سومین مرحله از مسابقات گرندپریکس، از دوم آبانماه به میزبانی منچستر انگلیس آغاز و قهرمانان برجسته جهان برای افزایش امتیازاتشان در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه مسابقات گرندپریکس، تیم ملی تکواندوی کشورمان برای حضور در سومین مرحله این رقابتها در سال 2014 با 7 هوگوپوش، سه شنبه (29 مهرماه) عازم منچستر انگلیس می شود.

در این رقابتها که نفرات اول تا 31 رنکینگ المپیکی مجاز به حضور هستند، به نفرات اول، 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود، نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
مبارزات ستارگان تکواندوی جهان در سومین مرحله مسابقات گرندپریکس، از جمعه (دوم آبانماه) به مدت 3 روز و در 4 وزن المپیکی پیگیری می شود و هادی مستعان، فرزان عاشورزاده، محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره و سجاد مردانی، رنکینگ داران المپیکی کشورمان در این رقابتها هستند که با هدابت بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) به مصاف حریفانشان خواهند رفت. در اولین روز این مسابقات، جمعه (دوم آبانماه)، مبارزات تکواندوکاران اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان پیگیری خواهد شد که از تیم ایران سجاد مردانی به دیدار رقبای خود می رود.

شنبه (3 آبان‌ماه) و در روز دوم، تکواندوکاران اوزان 80- و 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان مبارزات خود را آغاز می‌کنند و از تیم ایران فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، مهدی خدابخشی و مسعود حجی‌زواره به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

یکشنبه (4 آبان‌ماه) و در آخرین روز مسابقات نیز رقابتهای اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که از تیم ایران بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد رودروی حریفان خود قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ در رقابتهای بخش مردان 119 تکواندوکار مبارزه می کنند.


۲۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.