AIBA: هیچ مورد ضربه مغزی در بوکس آسیایی گزارش نشد

AIBA: هیچ مورد ضربه مغزی در بوکس آسیایی گزارش نشد
انجمن بوکس بین المللی (AIBA) در بیانیه ای اطلاع داد که برگزاری مسابقات بوکس بازی های آسیایی بدون کلاه مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نکرد و هیچ موردی از ضربه مغزی یا سرگیجه از اینچئون گزارش نشده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ انجمن بین المللی بوکس اعلام کرد که تصمیم آنها مبنی بر حذف استفاده از کلاه در بوکس آماتور با عوارضی مثل ضربه مغزی و سرگیجه در بازی های آسیایی 2014 مواجه نشده است.
قوانین جدید انجمن برای اولین بار در بازی های آسیایی اینچئون اجرایی شد. طبق بیانیه AIBA قوانین جدید در بازی ها موفقیت آمیز بود و هیچ مشکلی هم به این انجمن گزارش نشد.
AIBA تاکید کرده است که بعد از بازی های آسیایی اینچئون سایر رقابت های بین المللی را نیز به دقت زیر نظر می گیرند تا به این اطمینان برسند که حذف کلاه هیچ مشکلی را برای ورزشکاران به وجود نمی آورد.
گفتنی است بوکس بازی های آسیایی با اعتراضات گسترده ای هم از سوی پنج کشور آسیایی به خاطر ناداوری در دیدار مقابل ورزشکاران کره ای مواجه بوده است.
نام کشورهای فیلیپین، هند و مغولستان در میان این پنج کشور فاش شده است که طی نامه هایی جداگانه از شواری المپیک آسیا درخواست کردند تا در قوانین بوکس آسیایی تجدید نظر شود.

۲۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.