برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندو در بازیهای آسیایی اینچئون

برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندو در بازیهای آسیایی اینچئون
مراسم تجلیل از تکواندوکاران مدال آور در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی، در محل خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم تجلیل از مدال آوران تیم ملی تکواندوی آقایان و بانوان که درهفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون موفق به کسب 4مدال طلا، 2مدال نقره و یک مدال برنز شدند، در محل خانه تکواندو برگزار شد.

در این مراسم، احمدی معاونت هماهنگی و پیگیری ریاست جمهوری، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، حسنی خو مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، زین العابدین مدیر شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه سه سیما، ارشادی فر مدیر تامین برنامه شبکه ورزش سیما(به نمایندگی از مدیر شبکه ورزش)، آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، اعضای هیات رییسه، کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون، سید محمدپولادگر رییس فدراسیون تکواندو، پیشکسوتان و مدال آوران این رشته ورزشی و خانواده قهرمانان تکواندو در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت: ما کار بسیار دشواری را در اینچئون داشتیم و خدا را شکر که توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و سربلند شویم. هدف از برگزاری مراسم امشب، تقدیر از خانواده ها و پدران و مادرانی است که چنین قهرمانانی را تربیت کرده اند که امروز باعث سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می شوند.

در ادامه این مراسم، فدراسیون تکواندو از رییس شبکه سه، رییس شبکه ورزش و مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما تجلیل بعمل آورد.

زین العابدین مدیر شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه سوم سیما، گفت: با توجه به اینکه حجم برنامه های ما زیاد است اما خودم را مقید کردم که حتما در این مراسم حضور داشته باشم چراکه فدراسیون تکواندو و عملکرد این رشته ورزشی در بازیهای آسیایی اینچئون قابل تقدیر است. بخش مهمی از موفقیت تکواندو بی شک مرهون تلاش های سید محمد پولادگر است که در راس فدراسیون تکواندو، حضور دارد. تکواندو جزو ورزش هایی است که اخلاق و ورزش را در کنار هم دارد. ما هرآنچه انجام داده ایم وظیفه بوده است و موفقیت اصلی، برای ورزشکاران، فدراسیون ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوده است. تقدیر اصلی شایسته خود شما است.

بعد از آن با پخش نماهنگ از ملی پوشان مدال آور کشورمان در المپیک هفدهم، توسط فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی، هدایتی مدیرعامل باشگاه استیل آذین و اعضای هیات رییسه، از خانواده مدال آوران شایسته کشورمان، تکواندوکاران و همچنین سرمربی و مربیان زحمتکش تیم ملی در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
*** خداحافظی کاپیتان
در پایان این مراسم، فدراسیون تکواندو از مدال آوری یوسف کرمی طی سالها حضور در تیم ملی و افتخارآفرینی این مردِ بزرگ تقدیر و تجلیل بعمل آورد و ملی پوشان و کادر فنی برای این کاپیتان پرافتخار تیم ملی تکواندوی کشورمان آرزوی موفقیت کردند.
سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی یوسف در عرصه های بین المللی و کسب مدال های رنگارنگ در رقابتهای المپیک، جهانی، جام جهانی، بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیایی گفت: سخت است بخواهیم در خصوص یوسف کرمی صحبت کنیم و واقعا حق مطلب را ادا کنیم. فدراسیون تکواندو برخلاف خیلی از رشته های ورزشی هیچگاه ورزشکار را مجبور به خداحافظی نکرده است و این تصمیمی بود که خود یوسف گرفت و ما نیز به آن احترام می گذاریم. یوسف سالهای زیادی برای تیم ملی تکواندو و کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی کرده است و من یادم نمی رود زمانیکه یک خبرنگار فرانسوی به او لقب "آدم فضایی" داد و عکس او در جلد اول این روزنامه چاپ شد، وقتی یوسف به زمین مبارزه می رفت ترس و وحشت در چهره حریفانش به خوبی قابل مشاهده بود و او یکی از بهترین های وزن خودش بود. من برای یوسف آرزوی موفقیت دارم و از او به خاطر تمام افتخارآفرینی هایی که برای تکواندو و کشورمان داشته است، تشکر می کنم.

همچنین غلامحسن ذوالقدر، رییس سازمان تیم های ملی گفت: یوسف دلاورمردی است که بارها برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و فکر نمی کنم هیچ گاه مبارزات جذاب و دیدنی او از یادها برود، امیدوارم که او همیشه تندرست و سلامت باشد.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو نیز افزود: من نمی دانم باید در خصوص یوسف چه بگویم چرا که هرچه بگویم کم است، او در این مدت نه تنها به ورزشکاران بلکه به کادرفنی نیز کمک بسیاری کرد، از او تشکر می کنم و برایش آرزوی شادی و سلامتی دارم.

در پایان ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی نیز، با اهدای لوح سپاس و یک تخته فرش نفیس از زحمات سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو تقدیر و قدردانی بعمل آوردند.

۲۶ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.