کی روش: با اردوهای مناسب می توانیم تیم را آماده جام ملتها کنیم

کی روش: با اردوهای مناسب می توانیم تیم را آماده جام ملتها کنیم
سرمربی تیم ملی معتقد است که بازیکنان در این اردو ثابت کردند اگر فرصت کارکردن و شرایط مناسب داشته باشند می توانند با ارائه عملکرد خوب باعث افتخار برای کشور و ملت ایران باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر بنفیکا گفت: من ترجیح می دهم این مسابقه را یک تمرین خیلی خوب برای بازیکنان تصور کنم. تمرینی که ما در آن توانستیم سخت کار کنیم. این فرصت را داشتیم  تا عملکرد بازیکنان را مقابل تیم خوب و پرسرعت بنفیکا شاهد باشیم. فکر می کنم بازیکنان با تمرکز خوبی این دیدار را به اتمام رساندند. این دو بازی فرصتی دوباره به بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند بود تا بتوانیم عملکرد آنها را بعد از چند ماه مورد ارزیابی قرار دهیم و همین طور به بازیکنان جوانتر نیز این میدان داده شد تا آمادگی خود را به سطح بالاتری برسانند. چرا که در رقابت های جام ملتهای آسیا با  تیم هایی روبرو خواهیم شد که بازیکنان شاغل در لیگ های اروپا دارند.
وی در ادامه اظهار داشت:  تنها راهی که ما می توانیم فوتبال خود را توسعه ببخشیم با انجام این گونه بازیها است. با کنار هم قرار دادن بازیکنان با تجربه و جوانتر می توانیم تیم خود را در این اردوها بسازیم و بازیکنان کنار همدیگر این فرصت را پیدا می کنند که با یک نگرش آماده شوند و با تعهدی که از خود در این بازیهای تدارکاتی نشان می دهند بتوانند در تیم ملی خود را به اثبات برساند.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که شما نگرش تیم را پسندید گفت: بله، ما به عنوان یک تیم خوب بازی کردیم. توانستیم بازی را کنترل کنیم. البته در طول بازی سعی کردیم تمرکز در حمله و همین طور به ثمر رساندن گل را حفظ کنیم. به نظر من این نوع نگرش تنها از این راه بدست می آید که در اردوهای تدارکاتی سخت تمرین کنیم.
کی روش در ادامه درباره رقابت های جام ملتهای آسیا و شانس ایران در این تورنمنت بیان کرد: ابتدا راجع به تیم های ژاپن ، کره جنوبی و استرالیا صحبت می کنم. استرالیا که میزبان رقابت های جام ملتها است و در خانه بازی می کند بنابراین نسبت به تیم های دیگر کار راحت تری دارد. اگر از بعد واقع گرایانه نگاه کنیم تیم های کره جنوبی، استرالیا و ژاپن شانس صعودشان نسبت به تیم های دیگر روی کاغذ بیشتر است. آن هم این دلیل است که بازیکنان شاغل در لیگ اروپا دارند. البته تیم هایی مثل قطر، ازبکستان، عربستان و امارات نیز خوب هستند و باید ببینم چه اتفاقی می افتد. همین طور در گروه خودمان تیم های بحرین، قطر و امارات هستند و اگر بخواهیم از گروه صعود کنیم باید  سخت کار کنیم و کاملا آماده باشیم به حمایت های زیادی از فدراسیون فوتبال نیاز داریم همانطور که قبل از مسابقات جام جهانی تیم ملی را به خوبی پشتیبانی کردند در حال حاضر به این حمایت ها احتیاج بیشتری داریم. اگر می خواهیم در مسابقات حضوری قوی داشته باشیم باید این حمایت ها نسب به برزیل دوبرابر شود چرا که در برزیل رقبای ما توقع خاصی از ما نداشتند ولی در استرالیا این گونه نیست.
سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: بازیکنان در این اردو ثابت کردند اگر فرصت کار کردن و آماده سازی صحیح و مناسب داشته باشند می توانند باعث افتخار این مردم شوند.
کی روش در پایان از همه کسانی که تیم ملی را در اردوی پرتغال یاری کردند تشکر کرد و گفت: در پایان از همه مقامات مسئول کنسول در پرتغال، سفارت پرتغال در تهران، وزارت امور خارجه این کشور و همچنین از تیم های رقیب استوریل و بنفیکا و همه کسانی که در ورزشگاه ملی پرتغال فعالیت می کنند و شرکت هوایی یورو آتلانتیک تشکر که بدون حمایت های آنها انجام این کار میسر نبود.

۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.