آماده باشِ سرمربی تیم ملی تکواندو به مدعیان

آماده باشِ سرمربی تیم ملی تکواندو به مدعیان
سرمربی تیم ملی تکواندو از حضور قهرمانان تورنمنت های سال 93 و نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور و آزاد کشوری در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص برنامه های تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو تا زمان حضور در مسابقات جهانی که اردیبهشت ماه 1394 پیگیری می‌شود، 16 مرحله اردو خواهد داشت. در این بین مسابقات گرندپریکس منچستر که هفته آینده برگزار می شود و همچنین مسابقات فینال گرندپریکس که در آذرماه خواهیم داشت را در برنامه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت نفراتی به اردوی تیم ملی ملحق می شوند یا خیر؟ اظهار داشت: نفرات اول تا سوم مشترک قهرمانی کشور و آزاد کشوری و همچنین قهرمانان تورنمنت های سال 93 به مرحله اول انتخابی تیم ملی راه پیدا خواهند کرد. بعد از اینکه این نفرات انتخاب شدند در آذرماه و بعد از مسابقات فینال گرندپریکس، در انتخابی اول تیم ملی شرکت می کنند و 16 نفر به اردوی تیم ملی ملحق می شوند. پس از مدتی حضور در اردوهای تیم ملی، مرحله دوم انتخابیها برگزار و برخی از این نفرات از جمع اردونشینان خداحافظی خواهند کرد.


۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.