تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران حریف کره جنوبی نشد

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران حریف کره جنوبی نشد
تیم ملی زیر 17 سال دختران کشور در دومین دیدار خود در دهمین دوره رقابت‌های آسیایی برابر کره جنوبی مغلوب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال, تیم‌ والیبال نوجوانان دختر ایران در دیدار دوم خود در دور مقدماتی مسابقات زیر 17 سال آسیا به مصاف کره جنوبی سومین تیم پر افتخار این رقابت ها رفت. این دیدار که از ساعت 10 صبح به وقت محلی در شهر ناخون راچاسیمای تایلند آغاز شد با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان کیم خاتمه پیدا کرد.
 شاگردان فریبا صادقی ست نخست را با نتیجه 25 بر 10 به کره جنوبی واگذار کردند. ست دوم و سوم نیز با نتیجه 25 بر 17 و 25 بر 13 به سود شاگردان کیم در کره جنوبی به پایان رسید.
فریبا صادقی در این مسابقه ریحانه موسوی، مهشادبزرگ، زهرا باقری، سوگند حق پرست، حنانه کرمی, محدثه مشتاقی و زهرا قنواتی به عنوان ترکیب آغاز کننده ایران به میدان فرستاد؛ سارا نظری، مریم وصالی، زهرا هاشمی، یاسمن یزدان بخش و هانیه براتی نیز بازیکنان ذخیره ایران در این بازی بودند.
دهمین دوره مسابقات والیبال دختران زیر17 آسیا با حضور 13 تیم از نوزدهم مهرماه در کشور تایلند در حال برگزاری است و تیم ملی  والیبال دختران کشور در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های چین تایپه و کره جنوبی همگروه می باشد.
بدین تریب ملی پوشان نوجوان دختر کشورمان با پذیرش این شکست پس از دو روز استراحت از روز پنجشنبه برای تعیین مقام نهم تا سیزدهم مسابقه می دهند.

۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.