اعظم مقصودلو: فینال را به اشتباهات فردی خود باختیم

اعظم مقصودلو: فینال را به اشتباهات فردی خود باختیم
سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: مقابل هند در فینال بازی‌های آسیایی به اشتباهات خود باختیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، اعظم مقصودلو پس از شکست بانوان کبدی کار ایران مقابل هند در فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: امروز به اشتباهات فردی خود باختیم. کاپیتان ما هم که روی او حساب کرده بودیم، چند روزی حالش خوب نبود و شرایط مساعدی برای جمع کردن تیم نداشت. بازیکنان ما عصبانی کار نمی‌کردند، اما جایی که نباید اشتباه می‌کردند، اشتباه داشتند که متاسفانه این اشتباه هم اکثرا از سوی بزرگان تیم بود. در کبدی هم اگر دو بازیکن اشتباه کنند، کل تیم به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: هند تم قدرتمندی نبود و آنها با فکر و با تدبیر کار کردند و متاسفانه بازیکنان ما از اشتباه آنها استفاده نکردند و برنامه‌های ما داخل زمین اجرا نشد. از جوانان تیم راضی هستم، هرچند اشتباهاتی داشتند، اما نه به اندازه با تجربه‌ها. ما امروز از لحاظ سرعت خوب بودیم، اما بچه ها از این فرصت استفاده نکردند.

سرمربی تیم ملی کبدی با تاکید بر اینکه ما برای مدال نقره نیامده بودیم، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا بازیکنان ما به این شکل بازی کردند. وقتی 3، 4 امتیاز عقب افتادیم تیم ما به هم ریخت. هندی‌ها هم تیمی هستند که کلا روی اعصاب بازیکنان حریف راه می‌روند.

مقصودلو گفت: ما برای حضور در اینچئون، 9 ماه در اردو بودیم. 4 سال منتظر کسب مدال طلا بودیم، اما بچه ها قدر زحمات خود را ندانستند. 2 بازی دوستانه با کره و تایلند داشتیم و می‌خواستیم با هند هم بازی کنیم، اما آنها برای اینکه تاکتیک‌هایشان لو نرود، بازی نکردند.


۱۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.