مربی تیم‌ملی والیبال نشسته: به دنبال سومین قهرمانی متوالی در جهان هستیم

به دنبال سومین قهرمانی متوالی در مسابقات جهانی هستیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  بهمن دلقندی مربی تیم‌ملی والیبال نشسته امید با بیان این مطلب افزود: تاکنون سه مرحله اردوی آماده‌سازی را در سال جاری پشت سر گذاشته‌ایم و تا شروع مسابقات جهانی دو اردوی دیگر در پیش خواهیم داشت.
وی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته امید در ایران، ادامه داد: این دوره از مسابقات از پنجم آبان ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد که با توجه به این مسئله، باید قدرتمندتر از دو دوره قبلی در مسابقات شرکت کنیم.
وی با بیان اینکه تکرار قهرمانی در رده‌های سنی پایه همواره کاری دشوار است، تصریح کرد: درست است که تیم ایران در سال‌های 2005 و 2007 در کشورهای اسلوانی و برزیل قهرمانی این رده سنی را از آن خود کرد اما، در این دو سال ترکیب تیم ما تا حدودی تغییر کرده و تیم‌های خارجی هم سرمایه‌گذاری خوبی در رده امید انجام داده‌اند.
وی افزود: در عین حال نام ایران در والیبال نشسته دنیا همواره در صدر قرار داشته و با جوانانی که امروز در تیم‌ملی حضور دارند، سومین قهرمانی متوالی جهان را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهیم آورد.
محمدی در مورد رقبای ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: تیم‌های بوسنی و روسیه رقبای سنتی ایران در والیبال نشسته هستند که تیم ایران در دو دوره قبل با شکست این تیم‌ها در دیدار نهایی قهرمان شده و فکر می‌کنم امسال هم این سه تیم شانس اول قهرمانی باشند.
مربی تیم‌ملی والیبال نشسته امید ایران در پایان گفت :امیدواریم با مساعدت فدراسیون اردوهای تیم ملی جوانان  حداقل یک‌ماه یک‌بار برگزار شود تا ملی‌پوشان از آمادگی دور نشوند.

۱۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.