رئیس فدراسیون کونگ فو:مربی اندونزی شانس ما را برای کسب مدال در ویتنام زیاد دانست

ما برای آماده سازی تیم ملی پنکاک سیلات هر چند اردو اولیه شان را در قزوین برگزارکردیم اما یک ماه مانده به اعزام تمرینات آنهارا از قزوین به سالن رزمی آزادی انتقال دادیم تا با حداکثر آمادگی راهی ویتنام شوند.

علیرضا منتظری رئیس فدراسیون کونگ فو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: برای آشنایی بیشتر بازیکنان ما با روشها مبارزه و داوری این رشته رزمی اقدام به جذب مربی تیم ملی اندونزی کردیم که وی با دیدن آمادگی بازیکنان ایرانی شانس کسب مدال در این بازیها را بسیار زیاد دانست.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا این رشته رزمی تفاوت چندانی با کونگ فو ندارد گفت:پنکاک سیلات تنها در یک یا دو تکنیک با کونگ فو خودمان متفاوت است و نوع امتیازات و داوری آن هم فرق دارد ولی مربی اندونزی تمامی موارد لازم را به بازیکنان ارائه کرده و شانس زیادی برای مدال آوری بازیکنان قائل است.
منتظری در پایان تصریح کرد:تیم ملی پنکاک سیلات با 3 نماینده در قسمت مبارزه راهی این رقابتها خواهد شد و با توجه با انگیزه و تمریناتی که در اردوها از سوی بازیکنان و مربی تیم ملی می بینیم شانس زیادی برای کسب مدال در داخل سالن آسیا داریم.

۱۳ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.