برنامه ویژه کمیته برگزاری بازیهای داخل سالن آسیا برای پیشگیری از آنفلوآنزای خوکی

برنامه ویژه کمیته برگزاری بازیهای داخل سالن آسیا برای پیشگیری از آنفلوآنزای خوکی
کمیته برگزاری سومین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن به منظور حفاظت از سلامت شرکت کنندگان در مقابل آنفلوآنزای خوکی در این دوره از مسابقات تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در کمتر از یک ماه سومین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن طی مراسم افتتاحیه ای با حضور 41 کشور به طور رسمی آغاز خواهد شد.
کمیته برگزاری این دوره از بازیها علاوه بر مسئولیتهای مختلف و سنگینی که بر دوش دارد ، از طریق کمیته فرعی پزشکی و آنتی دوپینگ برنامه ای را برای جلوگیری و محدود کردن تاثیرگذاری آنفلوآنزای خوکی در ویتنام در نظر گرفته است.
بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت ویتنام طی برنامه ای به کلیه ایالات محلی اعلام نمود تا برای وضعیت های اضطراری پزشکی، پیشگیری آنفلوآنزی خوکی، اقدامات بهداشتی محیطی و... برنامه ریزی کامل داشته باشند. همچنین کمیته پزشکی به اندازه گیری دمای بدن و بررسی سلامتی شرکت کنندگان در فرودگاه خواهد پرداخت. برای تیمها و افرادی که در طی این مدت از طریق راههای زمینی وارد این کشور می شوند نیز تدابیری در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، کمیته برگزاری برای کمک به شرکت کنندگان برای حفاظت از خود کتابچه راهنمایی را برای تدابیر اضطراری منتشر کرده است.

۱۳ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.