هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ناصری: به خودم باختم/ باورم نمی‌شود مدال نگرفتم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ناصری: به خودم باختم/ باورم نمی‌شود مدال نگرفتم
ملی‌پوش کانوی ایران گفت: باورم نمی‌شود که نتوانستم مدال بگیرم و حالا با این نتیجه نمی‌دانم چگونه به روی آنهایی که برایم دعا کردند نگاه کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، شاهو ناصری ملی‌پوش کانوی ایران بعد از عدم کسب مدال گفت: فکرم خراب شد و یک ثانیه به هم ریختم. اصلا رقبای من در حد ما نبودند. یک لحظه فکر کردم از دور خارج شدم و مسابقه را رها کردم.

وی ادامه داد: باورم نمی شود که مدال نگرفتم. در مسابقات جهانی که یک ماه پیش برگزار شد با 4 ثانیه همین رقبا را گرفته بودم.

ملی‌پوش کانوی ایران با بیان اینکه روانشناس دیر به ما اضافه شد، اظهار داشت: البته من از طریق وایبر با روانشناس صحبت می کردم و حیف شد که اینجا کنار ما نبود. شاید 90 درصد ورزشکاران از نظر بدنی کم آورده باشند، اما من فکری کم آوردم.

ناصری افزود: دعا می کردم به آخر خط برسم. همه چیز عضله و قدرت بدنی نیست. تمرین فکری هم مهم است. کسی نمی داند چه اتفاقی افتاد. من به خودم باختم. خودم اشتباه کردم. وقتی فکرت خراب باشد کاری نمی توان کرد. من با این تجربه نباید این اشتباه را انجام می‌دادم. باید واقعا مدال می گرفتم ولی نشد. متاسفم و ببخشید فکرم زیر صفر بود. من تلاشم را روی آب کردم و همه نوع سختی و دردی را در این مدت تحمل کردم. رویم نمی شود در چشم آنهایی که برایم دعا کردند نگاه کنم. نمی دانم چطور بدون مدال بازگردم. جواب دعای دوستانم را نتوانستم بدهم

۷ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.