هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم/ باید همه تیم‌ها را شکست دهیم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی  اینچئون   ؛نیکخواه بهرامی: برای ما خیلی مهم است که چین را ببریم/ باید همه تیم‌ها را شکست دهیم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای ما خیلی مهم است که بازی با چین را ببریم چون می‌خواهیم صدرنشین باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی  به بازیهای آسیایی اینچئون، تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با نتیجه ۱۰۷ بر ۶۹ مغولستان را شکست داد تا صعود خود را به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها قطعی کرده باشد.

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ایران که در این بازی نیز از روی نیمکت شاهد بازی یارانش بود گفت: بازی سبکی بود و تیم مغولستان حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت. ما می‌دانستیم که با اختلاف برنده می‌شویم برای همین هم سرمربی ترجیح داد من استراحت کنم و برای بازی فردا با چین آماده شوم.

وی ادامه داد: چین تیم قدرتمندی است و فردا بازی حساسی با آنها خواهیم داشت. برای ما خیلی مهم است که این بازی را ببریم چون می‌خواهیم صدرنشین باشیم. هدف ما کسب مدال طلاست و باید همه حریفان را ببریم. تا به اینجا فقط فیلیپین کمی ما را اذیت کرده که آنها هم حدف شدند. تصور ما این بود که در نیمه‌نهایی، ایران، چین، کره جنوبی و فیلیپین حاضر خواهند بود که قطر غافلگیرمان کرد و با شکست فیلیپین راهی مرحله بعد شد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از حالا به بعد بازی‌های سخت ما شروع می‌شود. قطر تمام بازیکنانش را آورده و تیم بسیار خوبی است. آنها یک گارد رأس آمریکایی دارند در کل تمام بازی‌های نیمه نهایی سخت است. مدال طلا را می‌خواهیم برای همین باید همه راشکست دهیم تا به آن برسیم.

۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.