هفدهمین دوره بازیهای آسیایی – اینچئون ؛مربی تیم ملی قایقرانی: جهت باد ، سرعت باد و عمق آب روز فینال را هم بررسی کرده ایم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی – اینچئون ؛مربی تیم ملی قایقرانی: جهت باد ، سرعت باد و عمق آب روز فینال را هم بررسی کرده ایم
مربی تیم کانو کشورمان گفت : بچه های ما از هر جهت آماده هستند تا در روز فینال نتیجه دلخواه را برای مردم عزیز کشورمان کسب کنند. در این راه بررس یهای دقیق فنی را انجام داده ایم و امیدواریم با طی همین روند ، روز دوشنبه خبرهای خوبی برای کاروان کشورمان داشته باشیم.

عرفان کرمی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به اینچئون ، با اشاره به مسابقات امروز مقدماتی مردان در دو ماده کانو و کایاک گفت : امروز شرایط ما در مجموع شرایط خوب و ایده آلی بود. همه تلاش خودمان را کردیم تا در همان مسیرهایی قرار بگیریم که انتظار داشتیم. همین طور هم شد و ورزشکاران کشورمان با کسب عناوینی که خواسته بودیم ، حالا در روز فینال می توانند در همان لاین هایی رقابت کنند که خواسته بودیم.

وی افزود : سرعت باد ، مواق یا مخالف بودن مسیر وزش باد و عمق آب دریاچه سه موضوعی هستند که می توانند وضعیت یک ورزشکار را تا حد قابل ملاحظه ای بهتر یا بدتر کنند. حتی رقبای ورزشکاران هم مهم است که در سمت چپ یا راست قرار بگیرند و ما به جز تمرینات آمادگی ، به این مسایل هم توجه کردیم. با همین فرض بود که از طالبیان خواستیم در مقدماتی سوم شود ، شاهو ناصری هم سوم شود و تیم دو نفره مان هم مقام اول دور مقدماتی را به دست بیاورد.

مربی تیم ملی کانو کشورمان گفت : در روز فینال سرعت حرکت باد یک تا سه مایل در ساعت است و باد هم در جهت مخالف است. ضمن اینکه عمق دریاچه در خطوط پایانی نزدیک دو متر است که باعث می شود ورزشکارانی که در این مسیر قرار می گیرند برای حرکت کمی دچار مشکل شوند و نیاز به قدرت بالاتری برای کنار زدن آب داشته باشند.

۵ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.