هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛طالبیان : به خواست مربیان سوم شدم / برای روز فینال از حالا آماده ام

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛طالبیان : به خواست مربیان سوم شدم / برای روز فینال از حالا آماده ام
احمدرضا طالبیان گفت : شرایط مسابقه به نحوی بود که به خواست مربیان می بایست در گروه خودم سوم می شدم تا به دور نهایی راه پیدا کنم. در واقع حریف من که عنوان اول را به دست اورد چندان حریف مهمی محسوب نمی شد و صرفا برای به هم نریختن برنامه حرکتی ام در فینال ، عوان سوم دور مقدماتی را به دست آوردم.

قایقران ایرانی حاضر در رقابت های کایاک هزار متر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به اینچئون ، با اشاره به سطح مسابقات امروز کایاک و حضور در جمع نفرات نهایی این دوره از مسابقات ، گفت: شرایط مسابقات به بهترین شکل ممکن است اما با توجه به شکل کار در این رشته و ماه ، بایستی حتما با برنامه ریزی دقیق کار خود را انجام دهیم. برای نمونه من امروز بر اساس نظر مربیانم می بایست در دور مقدماتی عنوان سوم را به دست می آوردم تا در روز مسابقات نهایی بتوانم در همان مسیری حاضر باشم که برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود : حریفی که امروز در مرحله مقدماتی عنوان نخست را به دست آورد چندان حریف قدرتمندی برای من محسوب نمی شود و با کمی تلاش می توانستم وی را بگیرم اما قبل از مسابقه ، همه شرایط روز فینال را بررسی کردیم. برای مثال مسیر باد در روز فینال روی تک تک ورزشکاران اثر می گذارد و مهم است که در کدام لاین باشیم تا این باد موافق مشکلی برای حرکت در مسیر نداشته باشد.

طالبیان گفت : سمت پایینی مسیر مسابقات پوشیده از علف و لجن است و این موضوع هم حتی می تواند روی حرکت قایق ها و شکل پارو زدن تاثیر بگذارد. همه این دلایل باعث شد تا با کسب عنوان سوم ، از حالا مسیر روز پایانی خودم را انتخاب کرده باشم . مسیری که در مقابل دیگر مسیرها ، برای من بهتر است.

عضو تیم ملی قایقرانی کشورمان همچنین با اشاره به شرایط کسب مدال ایران در ادامه این مسابقات افزود : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم روز دوشنبه هم این روند را ادامه بدهیم. خودم همه تلاشم را انجام می دهم تا یک مدال خوش رنگ برای کشورم به دست بیاورم.

۵ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.