هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛سرمربی هندبال: به شاگردانم ایمان دارم ولی قول مدال نمی دهم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی برابر عربستان گفت: نمی‌توانم از الان قول شانس مدال را بدهم اما بازیکنانم را باور دارم و می‌دانم آنها در هر مسابقه تمام تلاش خود را می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، بروت ماجک پس از پیروزی تیمش مقابل عربستان و صعود به دور نیمه نهایی رقابت‌های هندبال بازی‌های آسیایی گفت: بازی خوبی برابر عربستان بود. شاید دیروز کسی گمان نمی‌کرد که شانسی برای صعود به مرحله بعد داشته باشیم و بتوانیم عربستان را شکست دهیم ولی ما نشان دادیم که شایستگی‌های زیادی داریم.

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. می‌دانستیم که طبق جدول مسابقات به امتیاز‌های این مسابقه نیاز داریم. همچنین با توجه به شرایط جدول باید با اختلاف گل قابل توجه عربستان را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: روز گذشته در کنفرانس خبری از من پرسیدند که بعد از ناکامی تیم همکاری خود را با ایران ادامه می‌دهید یا نه؟ اما حالا از من درباره کسب مدال سؤال می‌پرسند. این سؤال‌های فانتزی است. نمی‌توان نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی کرد؛ همان‌طور که کسی باخت ما برابر عمان را پیش‌بینی نکرده بود.

ماجک تأکید کرد: ما برای بهترین عملکرد و نمایش خوب در هر بازی کار می‌کنیم اما آن چه در مسابقات رقم می‌خورد جزئی از طبیعت ورزش است. از حالا نمی‌توانم برای مدال قول بدهم اما می‌دانم که شاگردانم با تمام توان برای پیروزی در هر مسابقه بازی می‌کنند.

او در پایان گفت: ما اکنون نیاز به استراحت داریم. باید به فکر بازی بعد باشیم. دیگر این دور تمام شده اما مسیر ما همچنان ادامه دارد.

۴ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.