هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛سر مربی تیم ملی بوکس:اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛سر مربی تیم ملی بوکس:اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: از مسئولان تا مردم همه از روزبهانی انتظار کسب مدال دارند و این موضوع باعث شده تا احسان با استرس وارد رینگ شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس پس از موفقیت احسان روزبهانی در نخستین دیدار خود مقابل نماینده بوتان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت: سطح توقعات از روزبهانی بالا رفته و این موضوع باعث شده تا روزبهانی فشار زیادی را تحمل کند. این موضوع روی عملکرد او تاثیر منفی گذاشته و حتی به همین دلیل احسان با استرس وارد رینگ شد.

وی افزود: هدف ما امروز این بود که او با شرایط سالن و مسابقات آشنا شود و حریفش را کنترل کند که به خوبی این کار را نیز انجام داد.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان تا مردم همه از احسان مدال می‌خواهند و یقین دارم که او در این دوره از بازی‌های آسیایی بدون مدال نمی‌ماند و با تمام تونا بر روی رینگ می رود.

احدی در ادامه اظهار داشت: تیم ملی بوکس توانایی داشتن یک فینالیست و 3 تا 4 مدال را دارد. به هیچ عنوان در مسابقات به داوری اعتراض نکردم اما اینجا داوری‌ها سلیقه‌ای است و فروتن گل‌آرا نیز به داوری باخت.

۴ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.