گزارش کامل دیدار اعضای انجمن المپین های کمیته ملی المپیک با مسئولین سازمان تربیت بدنی

گزارش کامل دیدار اعضای انجمن المپین های کمیته ملی المپیک با مسئولین سازمان تربیت بدنی
اعضای انجمن المپین های کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور در سازمان تربیت بدنی با دکتر سعید لو و حمید سجادی رئیس و معاون سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اعضای انجمن المپین های کمیته ملی المپیک روز گذشته با دکتر علی سعید لو معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و همچنین سید حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی که خود نیز از اعضای این انجمن می باشد در محل سازمان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که با حضور ابراهیم جوادی، پرویز جلایر، جعفر کاشانی، مهدی عطار اشرفی، علی اکبر حیدری، رحیم علی آبادی،تیمور غیاثی، جمال امید، سید محمود میران، یوسف کرمی و نسیم حسن پور برگزار شد اعضای انجمن ضمن تبریک به دکتر سعید لو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی ،از وی بخاطر انتصاب های اخیر تقدیر و تشکر نمودند و بکارگیری چهره های موجه ، جوان و ورزشی را نشان از اهداف عالی سازمان تربیت بدنی دانستند.


در این نشست، دکتر سعید لو افتخارات کسب شده اخیر ملی پوشان کشورمان را تبریک گفته و آنرا حاصل حمایت پدرانه و مدبرانه پیشکسوتان و همراهی فدراسیون ها دانست و گفت: مطمئنا انتقال تجربه المیپن ها و پیشکسوتان ورزش به مسئولین و ملی پوشان می تواند منشا خیر و برکت و پیروزی در ورزش باشد که به همین خاطر نیز از تک تک قهرمانان و پیشکسوتان درخواست می کنم سازمان و فدراسیونها را یاری نمایند.


وی از پیشکسوتان به عنوان سابقه تاریخی ، فرهنگی و ملی یک کشور نام برد و افزود:هیج ملتی بدون داشتن سابقه ملی و فرهنگی در هیچ کجای دنیا مطرح نخواهد شد.


معاون رییس جمهور با تاکید براینکه از این پس کلیه امور مربوط به پیشکسوتان ورزش کشور به طور جدی پیگیری می شود ، اظهارداشت : پیشکسوتان و مدال آوران، افتخارآفرینان راستین کشور به حساب می آیند و عزت و افتخاراتشان سند ورزش و ملت هایشان به حساب می آید.
وی از قهرمانان حاضر در جمع المپین ها خواست تا همکاری نزدیکی با معاون مرکز توسعه ورزش قهرمانی داشته و تجربیات و نظرات خود را در اختیار سجادی قرار دهند.


حمید سجادی معاون سازمان تربیت بدنی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای انجمن خواستار برپایی اینگونه نشست ها و تداوم جلسات شد تا طی آن مشکلات اهالی جامعه ورزش مرتفع گردد.

 وی برپایی همایش ها و سمینارهایی با محوریت پیشکسوتان و المپین ها را پیش زمینه انتقال تجربه و طرح ایده های نو دانست و گفت: دغدغه تمامی پیشکسوتان و المپین ها همیشه ارتقا ورزش کشورمان بوده و هیچ کدام به چیزی جز موفقیت ملی پوشان ایران در میادین بین المللی فکر نکرده و نمی کنند. مطمئنم که با خروجی های نشست های اینچنینی می توانیم کمک حال فدراسیونها، پیشکسوتان، قهرمانان و ملی پوشان باشیم.


در ادامه نشست اعضای انجمن با مطرح کردن مشکلات پیشکسوتان و قهرمانان خواستار بازنگری در شیوه فعالیت صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمان شدند که دکتر سعید لو در این خصوص از برنامه ریزی های انجام شده برای تغییر ساختار در این مجموعه خبر داد.
ضمنا رئیس سازمان تربیت بدنی از اعضای انجمن خواست تا یک نفر را جهت پیگیری امور و نظارت بر عملکرد این صندوق معرفی نمایند.


وی ابراز امیدواری کرد که این موضوع طی هفته جاری مورد پیگیری جدی مسئولین سازمان قرار گیرد و گفت: متاسفانه این صندوق از شرایط نامطلوبی برخورداراست و ما تلاش خواهیم کرد با 10 برابر کردن اعتبار این صندوق، شرایط بهتری را برای پیشکسوتان واعضای این صندوق فراهم کنیم.
ضمنا دکتر سعید لو در این نشست از سجادی خواست تا در اولین فرصت پیگیر دریافت بازورند پهلوانی سید محمود میران که چند سالی دراعطای آن تعلل صورت گرفته شود.

 

 

۱۲ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.