حسین رضازاده: سوریان افتخار ورزش ایران است /سوریان به نمایندگی از نسل جوان ایران از رئیس جمهور قدردانی کرد

حسین رضازاده: سوریان افتخار ورزش ایران است /سوریان به نمایندگی از نسل جوان ایران از رئیس جمهور قدردانی کرد
مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان گفت: سرمایه هایی همچون حمید سوریان باید از سوی همه مسئولین و مردم حمایت شوند تا بتوانند شایستگی های خود را بیش ازپیش به نمایش بگذارند.
حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی وزنه برداری کشورمان و قویترین مرد جهان طی سالهای 2000 تا 2006 ضمن بیان مطلب فوق افزود: سوریان با کسب 4 مدال طلای جهان ثابت کرده که از استعداد و نبوغی خارق العاده برخوردار است و در صورت حمایتی وی‍ژه از سوی مسئولین و مردم می تواند تا المپیک 2012 نیز به افتخار آفرینی های خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: او در کنار داشته های فنی و قابلیت های جسمانی با تقدیم مدال خود به شهدای دفاع مقدس و رئیس جمهور مردمی به جهانیان نشان داد که جوانان، قهرمانان و تمامی ملت ایران یکپارچه و متحد هستند و هیچ چیزی نمی تواند در یکدلی آنها رخنه ایجاد کند.
 سوریان به نمایندگی از قشر جوان ایران بخصوص ورزشکاران این کار را انجام داد و به بدخواهان ایران عزیزمان اعلام کرد که همه و همه تابع و پشتیبان دولت، نظام و رهبری هستیم.
قهرمان اسبق جهان و المپیک یاد آرو شد: سوریان با این کار خود پایداری رئیس جمهور ایران را در گرفتن حق مسلم ایران تایید و تقدیر کرد .
وی در پایان گفت: امیدورارم تمامی ملی پوشان ایرانی که نمایندگان فرهنگ، فتوت و جوانمردی ایرانیان در میادین بین المللی هستند بتوانند در مسابقات پیش رو با موفقیتهای پی در پی و شاد کردن دل مردم به دشمنان نظام ثابت کنند که ورزشکار ایرانی موفقیت و پیروزی اش رامدیون ملت ایران است و فقط و فقط به اعتلای کشور و ملتش می اندیشد.
۱۲ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.