هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛هاشمی: بسکتبالیست‌ها با برد فیلیپین گام بلندی برداشتند/ «شادی»، شادی را به اردوی ایران آورد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی  اینچئون ؛هاشمی: بسکتبالیست‌ها با برد فیلیپین گام بلندی برداشتند/ «شادی»، شادی را به اردوی ایران آورد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از برتری مقابل فیلیپین خوشحالم. بسکتبال ایران گام بلندی برای راهیابی به مرحله بعد برداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی  به بازیهای آسیایی  اینچئون، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین اظهار داشت: بازیکنان بسکتبال خیلی خوب بودند و موفق شدند حریف اصلی خود را شکست دهند.

وی در ادامه افزود: فیلیپینی‌ها امروز سالن را پر کرده بودند؛ اما بازیکنان تیم ملی بسکتبال موفق شدند این تیم قدرتمند را شکست دهند. بابت این پیروزی به ملی پوشان بسکتبال تبریک می‌گویم. خوشحالم که آنها در یک رقابت سخت پیروز شدند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: با این پیروزی گامی بلند برای راهیابی به مرحله بعد برداشته شد. قطعاً ملی پوشان بسکتبال در جریان مسابقات آماده تر شده و شرایط بهتری خواهند داشت.

وی همچنین به تمجید از عملکرد قایقرانان پرداخت و گفت: قایقرانان عملکرد خوبی داشتند و محسن شادی، شادی را به اردوگاه ایران آورد. او قبل از مسابقات شرایط سختی داشت و تحت فشار بود اما خوشبختانه موفقیت خود در گوانگجو را در اینچئون هم تکرار کرد.

۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.