هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛امینی: نداشتن استاندارد لازم دلیل عقب افتادن ما از حریفان است/ شادی می‌تواند بهترین مدال را بگیرد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛امینی: نداشتن استاندارد لازم دلیل عقب افتادن ما از حریفان است/ شادی می‌تواند بهترین مدال را بگیرد
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان ما در ایران استاندارد ندارند و یکی از دلایل عقب افتادن آنها از رقیبان نداشتن استاندارد و پیست مناسب برای قایقرانی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی  اینچئون، غلامرضا امینی پس از پایان مسابقات قایقرانان ایران در روز پنجم رقابت‌ها، گفت: قایقرانان ما نسبت به بازی‌های آسیایی کوانگژو عملکرد بهتری داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه قایقرانان ما در ایران استاندارد ندارند و یکی از دلایل عقب افتادن آنها از رقیبان نداشتن استاندارد و پیست مناسب برای قایقرانی است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تأکید کرد: امیدوارم موفقیت قایقرانان ایران باعث شود پیست انزلی که برای احداث آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، هرچه زودتر افتتاح شود. با توجه به تعدد مدال در قایقرانی، این رشته می‌تواند یکی از رشته‌های مدال‌آور ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک باشد.

امینی درباره ادامه بازی‌ها و شانس قایقرانان ایران گفت: تصورم این است در روئینگ بین یک و دو مدال دیگر می‌گیریم. در گوانگژو دو مدال کسب کردیم که اگر طبق پیش‌بینی‌ها عمل کنیم، عملکردمان قابل قبول بوده است. هرچند اعتقاد دارم تا به اینجا نیز خوب عمل کردیم.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت بانوان قایقران ایران در خصوص شانس محسن شادی برای کسب مدال طلا عنوان کرد: او شانس خوبی دارد و می‌تواند فردا بهترین مدال را کسب کند.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.