هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛عباسی بانوی ملی پوش روئینگ کشورمان : نشان دادیم بانوان ایران می‌توانند تاریخ‌ساز شوند/ هیجان‌زده‌ام!

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛عباسی  بانوی ملی پوش روئینگ  کشورمان : نشان دادیم بانوان ایران می‌توانند تاریخ‌ساز شوند/ هیجان‌زده‌ام!
ملی‌پوش روئینگ بانوان گفت: ما برای کسب مدال طلا جنگیدیم، اما برنز گرفتیم. من از کسب این مدال هم هیجان‌زده هستم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، سولماز عباسی قایقران تیم ملی ایران بعد کسب عنوان سومی در روئینگ 4 نفره گفت: از کسب این مدال هیجان زده ایم. یرای طلا جنگیدیم اما برنز گرفتیم. این مدال هم ارزشمند است.

وی ادامه داد: در چنین شرایط آب و هوایی در چین تمرین کرده بودیم و با این شرایط آشنا بودیم. کره جنوبی و اندونزی به دلیل همین شرایط آب و هوایی با مشکل روبه رو شدند و دستشان از مدال کوتاه ماند. با این مدال نشان دادیم بانوان ایران شایستگی های فراوانی دارند و با وجود محدودیت ها می توانند تاریخ ساز شوند. امیدوارم سایر ملی پوشان نیز با موفقیت ظاهر شوند و بتوانند به مدال های خوشرنگ تری دست یابند.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۳۲

نظر مخاطبان

casd
۱۳۹۳/۰۷/۰۲ Iran
0
0
0

بازای هر مدال پاداش داده می شود یا به هر ورزشکار یک پادش می دهند حتی اگر چند مدال بگیرد وبرای ورزشهای تیمی مثل والیبال هم که زحمت زیادی کشیده اند همین پاداش را می دهید؟


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.