تلاش پولامردان دسته 85 کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلا و نقره بازیها

تلاش پولامردان دسته 85 کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال طلا و نقره بازیها
کیانوش رستمی و رسول تقیان ملی پوشان دسته 85 کیلوگرم کشورمان تا ساعاتی دیگر برای کسب مدال طلا و نقره ی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون به روی تخته خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک؛ کیانوش رستمی ملی پوش کرمانشاهی دسته 85 کیلوگرم کشورمان یکی از بخت های اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران به شمار می رود که ساعت 19 امروز ( به وقت محلی) برای کسب خوشرنگترین مدال این دسته به روی تخته خواهد رفت. وی که مدال طلای رقابتهای جهانی 2011 و مدال برنز المپیک 2012  را در کارنامه دارد با رکورد ورودی 385 کیلوگرم، با اقتدار در صدر استارت لیست این دسته قرار دارد.

بر اساس این گزارش، در این دسته رسول تقیان دیگر نماینده کشورمان نیز با رکورد ورودی 370 کیلوگرم حضور دارد که او نیز شانس بسیار زیادی برای مدال آوری و افتخارآفرینی  در رقابت با 7 حریف قدرتمند خود خواهد داشت. تقیان در دسته 85 کیلوگرم همچون بهادرمولایی در فوق سنگین قبل از آن‌که چشم به حریفان آسیایی داشته باشند باید با کیانوش رستمی و بهداد سلیمی رقابت کنند.

در این دسته و در کنار رسول تقیان، تائه هونگ جیونگ و جائه یوک سا از کره جنوبی، الوگبک علیموف از ازبکستان و تائو تیان از چین که همگی رکورد ورودی شان 370 کیلوگرم است برای ایستادن روی سکو رقابت می کنند.

در بین این مدعیان جائه یوک سا از کره جنوبی مدال طلای المپیک 2008 پکن را در کارنامه دارد. با این حال این امیدواری هست که مدال های طلا و نقره وزن 85 کیلوگرم بازیهای آسیایی اینچئون نصیب وزنه برداران کشورمان رستمی و تقیان شود.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۶:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.