محسن شادی: حاصل ماه ها زحماتم را فردا می گیرم/ باد باران تاثیری در عملکردم نخواهد داشت

محسن شادی: حاصل ماه ها زحماتم را فردا می گیرم/ باد باران تاثیری در عملکردم نخواهد داشت
ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: فردا برای کسب خوشرنگترین مدال بازیها پارو می زنم و تماتم تلاشم بر این است که مدال گوانگژو را تکرار کنم.

محسن شادی عضو تیم ملی روئینگ تک نفره کشورمان در گفتگو با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق افزود: ماههاست که برای مسابقه فردا تمرین و تلاش می کنم و تمام هدفم هم این است که بتوانم خستگی این همه تمرین و دوری از خانواده را با کسب خوشرنگترین مدال بگیریم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو ادامه داد: تمامی حریفانم در مسابقه فردا حضور دارند بخصوص حریف هندی که توانست در کسب سهمیه المپیک 2012 لندن از من پیشی بگیرد و اول شود. من این حریف را در رقابتهای سال و همچنین مقدماتی اینچئون شکست دادم و مطمئنم که فردا هم از عهده او و سایر حریفان بر می آیم. حضورم در مرحله مقداتی این بازیها امید خودم را هم برای تکرار افتخار آفرینی بیشتر کرد چرا که با فشار حدود 70 تا 80 درصد توانستم براحتی صعود کنم.

شادی در ادامه افزود: اصلا به رکورد و حریف و شرایط جوی فکر نمی کنم. باید دو کلیومتر را با تمام نیرو و توان پارو بزنم و این مهم است که پیشتر از همه از خط پایان بگذرم.

وی در خصوص شرایط جوی محل برگزاری بازیها و احتمال بارش مجدد باران در مسابقات فردا اظهار داشت: من و اکثر هم تیمی هایم از مناطق سردسیر و باران خیز کشور هستیم و به این شرایط عادت داریم. در اردوی ارومیه هم تقریبا در مین شرایط تمرین کردیم و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

امید کسب مدال طلای قایقرانی کشورمان در پایان از اردوی چین که پیش از بازیهای آسیایی اینچئون برگزار شد بعنوان یکی از بهترین مراحل مقدماتی کاروان قایقرانی یاد کرد و گفت: در این اردو با توجه به شرایط آب و هوایی نزدیک دو کشور به شرایط خوبی رسیدیم و توانستیم به شرایط ایده آل خود دست یابیم.

۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۵:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.