هفىدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ رئیس شورای المپیک آسیا خبر داد؛کبدی، ووشو و سپک تاکرا در بازی های آسیایی می مانند

هفىدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ رئیس شورای المپیک آسیا خبر داد؛کبدی، ووشو و سپک تاکرا در بازی های آسیایی می مانند
رئیس کویتی شورای المپیک آسیا با وجود فشارها برای کم کردن تعداد رشته های حاضر در بازی های آسیایی تاکید کرد که رشته های کبدی، ووشو و سپک تاکرا در لیست بازی های آسیایی می مانند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ؛ "شیخ احمد الفهد الصباح" با تاکید بر باقی ماندن 3 رشته ووشو، کبدی و سپک تاکرا که در خارج از قاره آسیا کمتر شناخته شده اند، این 3 رشته را عامل تمایز بازی های آسیایی نسبت به سایر رویدادهای ورزشی دانست.
شیخ احمد گفت: " ما باید به سنت ها و ورزش های آسیایی احترام بگذاریم. نمی توان از جنوب آسیا بدون رشته کبدی، از جنوب شرقی آسیا بدون رشته سپک تاکرا و از شرق آسیا بدون رشته ووشو صحبت کرد."
در حال حاضر 36 رشته در برنامه بازی های آسیایی قرار دارند.
رئیس شورای المپیک آسیا تاکید کرد: "نمی توانیم همیشه بر طبق برنامه المپیک پیش برویم. به نظرم 36 رشته برای بازی های آسیایی متناسب است و ما هم برای رشته های مختص قاره خود جا نگه می داریم."

۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۶:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.