هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛قمری: سه مدال پیش‌بینی شده را با اختلاف چند صدم از دست دادیم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛قمری: سه مدال پیش‌بینی شده را با اختلاف چند صدم از دست دادیم
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ما سه مدال پیش‌بینی کرده بودیم اما آنها را با چند صدم ثانیه اختلاف نسبت به حریفان از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون  ، خسرو قمری در مورد عملکرد ملی‌پوشان دوچرخه سواری ایران در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون گفت: روز گذشته داوران به اشتباه خود در مورد مسابقه حسین ناطقی اعتراف کردند و بعد از اعتراض ما عذرخواهی کردند. ناطقی در 6 مرحله رکاب زد و امتیازات خوبی هم به دست آورد.

وی ادامه داد: برای موفقیت در بازی‌های بین‌المللی باید بیشتر کار کنیم. ما سال گذشته را از دست دادیم اما در چند ماه آخر تلاش کردیم تا به صورت فشرده کار کنیم و پیشرفت خوبی هم داشتیم.

قمری با بیان اینکه می‌توانستیم در مسابقات امسال مدال طلا را بگیریم خاطرنشان کرد: مشکلاتی پیش آمد و برخی‌ها جنگ روانی ایجاد کردند تا کار برای ملی‌پوشان سخت شود. از طرفی اکثر دوچرخه‌سواران ایرانی سرما خورده بودند و این سرماخوردگی ویروسی بود چرا که برخی از ملی‌پوشان رشته‌های دیگر به آن دچار شده بودند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: قوانین حاکم بر دهکده مسابقات کمی کار را سخت کرده و بر عملکرد ملی‌پوشان تاثیر گذاشته است. برخی‌ها می‌گوید چون ملی‌پوشان با تجربه هستند نباید استرس داشته باشند اما من معتقدم یک ورزشکار هر چه باتجربه‌تر باشد استرس وی هم بیشتر می‌شود. چرا که ملی‌پوشان مبتدی حریفان خود را نمی‌شناسند و راحت‌تر کار می‌کنند.

.

۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.