هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛ با پیگیری ایران ، 6 امتیاز ناطقی بازگردانده شد

با اعتراض سرپرست تیم دوچرخه سواری ایران و پیگیری مسئولان فدراسیون ، کمیته داوران برگزار کننده مسابقات دوچرخه سواری بازیهای آسیایی اینچئون 6 امتیاز به دوچرخه سوار ایرانی داده و از دو نفر از دوچرخه سواران دیگر 6 امتیاز کسر شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی به اینچئون ، در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری بازیهای آسیایی در ماده اومنیوم ، مسئولان کاروان دوچرخه سواری کشورمان در اعتراض به تصمیم داوران برگزار کننده دور مقدماتی مسابقات ، موفق شدند شش امتیاز دیگر به جمع امتیازات حسین ناطقی اضافه کنند اما کمیته داوران با برگزاری مجدد رقابت موافقت نکرد.

گفتنی است ، روز گذشته مسابقات مقدماتی ماده اومنیوم دوچرخه سواری برگزار شد و حسین ناطقی دوچرخه سوار کشورمان موفق شد در جمع هشت دوچرخه سوار راه یافته به مرحله نهایی حضور یابد. بر اساس قانون این ماده ، دوچرخه سوارانی که در هر دور از رقابت از دیگر دوچرخه سواران عقب بمانند حذف شده محسوب می شوند و امتیازی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود. داوران دور مقدماتی روز گذشته حسین ناطقی را دوچرخه سوار عقب مانده از دیگر دوچرخه سواران اعلام کردند و این در حالی بود که بر اساس فیلم ضبط شده توسط مربیان ایرانی ، این دوچرخه سوار با فاصله بسیار کمی از دوچرخه سواران قزاقستان و هنگ کنگ پیش بوده است.

صبح امروز اعتراض رسمی مربی تیم ملی به کمیته برگزار کننده ارسال و فیلم ضبط شده توسط مربیان ایران نیز در اختیار داوران قرار گرفت و در نهایت با تصمیم مسئولان برگزار کننده ، هر چند این رقابت تکرار نشد اما ضمن اصافه شدن شش امتیاز به ناطقی از هر دو دوچرخه سوار قزاق و هنگ کنگ شش امتیاز کسر شد.

ناطقی تا لحظاتی دیگر ، در رقابت نهایی با دیگر رقیبان خود حاضر می شود.
۱ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.