هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛کاظم پور: خوش رنگ ترین مدال تیر و کمان را می خواهم

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛کاظم پور: خوش رنگ ترین مدال تیر و کمان را می خواهم
نماینده ایران در بخش کامپوند گفت: در بازی های آسیایی به رغم سطح بالای آن و رقابت نزدیکی که وجود دارد به دنبال خوش رنگ ترین مدال هستم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی؛امیر کاظم‌پور پس از قرار گرفتن در رده سوم دور مقدماتی رشته تیر و کمان در بخش کامپوند اظهار داشت: بازی‌ها را خوب شروع کردیم و امیدوارم در بخش حذفی هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
وی در خصوص اختلاف اندک بین تیم‌ها یادآور شد: در رشته تیر و کمان همین گونه است و تیم‌ها اختلاف چندانی ندارند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم و در دور مقدماتی در رده دوم قرار بگیریم. قشنگی این رشته به همین است که اختلاف امتیازات به هم نزدیک است.
کاظم‌پور تصریح کرد: ما برای کسب یک امتیاز از جان مایه می‌گذاریم و تلاش زیادی انجام می‌دهیم. مهم این است که بتوانیم شرایط خود را حفظ کنیم و در طول رقابت تمرکز خود را از دست ندهیم. این رشته هم جذاب و هم سخت است.
وی در خصوص رنگ مدالش گفت: نمی‌دانم چه مدالی کسب خواهم کرد؛ اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. از مسئولان فدراسیون هم تشکر می‌کنم که امکانات خوبی را در اختیار ما قرار دادند.

۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.