هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛شجاعی:رقابت تیم ها در تیر و کمان خیلی نزدیک و فشرده است/ امیدوارم موفقیتمان ادامه داشته باشد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛شجاعی:رقابت تیم ها در تیر و کمان خیلی نزدیک و فشرده است/ امیدوارم موفقیتمان ادامه داشته باشد
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: با توجه به نتایجی خوبی که ملی پوشان تیر و کمان در مرحله مقدماتی گرفتند، امیدوارم این روند موفقیت ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی؛محمد علی شجاعی پس از کسب عنوان دومی تیم کامپوند ایران در مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: رقابت بسیار نزدیکی بود و اختلاف تیم‌ها کم بود. سطح مسابقات به قدری بالا بود که نفر اول توانست رکورد آسیا را بشکند.

وی با بیان اینکه شاهد رقابت سنگینی بودیم ادامه داد: نفراتی که به مراحل بالاتر رفته‌اند جزو بهترین‌های آسیا هستند و امیدوارم این شرایط را تا پایان مسابقات حفظ کنند تا برای کسب مدال شانس داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در بخش تیمی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: قیدی و کیان‌نژاد هم بسیار به تیم کمک کردند که مرحله تیمی می توانند به ما کمک کنند.  تلاش می‌کنیم در رقابت با کشورهای کره‌جنوبی و هند هم که جزو بهترین‌های آسیا هستند موفق باشیم و روز پنج‌شنبه روز خوبی برای ما باشد و به رده خوبی برسیم.

 

۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.