با کسب 114 امتیاز و عنوان پنجمی دور مقدماتی ؛ ناطقی به مرحله نهایی دوچرخه سواری اومنیوم راه پیدا کرد

دوچرخه سوار ایرانی حاضر در ماده اومنیوم بازیهای آسیایی اینچئون با کسب 114 به عنوان پنجمین دوچرخه سوار ، همچنان امیدوار به کسب مدال است و تا ساعاتی دیگر رقابت حذفی و امتیازی خود را با حریفان خود در مرحله پایانی مسابقات آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، رقابت های دوچرخه سواری بازیهای آسیایی اینچئون در ماده اومنیوم صبح امروز ادامه یافت و حسین ناطقی ، نماینده کشورمان بعد از ربقابت در دو مرحله ، در جمع هشت دوچرخه سوار نهایی این دور انتخاب و بعد از ظهر امروز به وقت کره جنوبی ، رقابت خود را برای کسب مدال ادامه می دهد.

لازم به توضیح است ، ناطقی قرار است امروز در دور حذفی و امتیازی اومنیوم رکاب بزند که دور حذفی آن ، از اهمیت ویژه ای برای شرکت کنندگان برخوردار است.

وی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار روباط عمومی ، با اشاره به حضور موفق در دور مقدماتی این دوره خاطر نشان کرد :« حریفان مهمی از کشورهای کره و چین و هنگ کنگ در این ماده حضور دارند اما موفق شدم بالاتر از بسیاری از رقبای دارای عنوان ، عنوان پنجمی دور مقدماتی را کسب کنم. بعد از ظهر در صورتی که شرایط آن طور که پیش بینی کرده ایم پیش برود ، انشالله با کسب نتیجه ای آبرومند ، پاسخ زحمت های مربیان و کادر فنی و همچنین همکاری دیگر ملی پوشان را خواهم داد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

پایان پیام

۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.