هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛تاطقی به مرحله نهایی دوچرخه سواری اومنیوم راه پیدا کرد

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون؛تاطقی به مرحله نهایی دوچرخه سواری اومنیوم راه پیدا کرد
دوچرخه سوار ایرانی حاضر در ماده اومنیوم بازیهای آسیایی اینچئون با کسب 114 به عنوان پنجمین دوچرخه سوار ، همچنان امیدوار به کسب مدال است و تا ساعاتی دیگر رقابت حذفی و امتیازی خود را با حریفان خود در مرحله پایانی مسابقات آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی؛ رقابت های دوچرخه سواری بازیهای آسیایی اینچئون در ماده اومنیوم صبح امروز ادامه یافت و حسین ناطقی ، نماینده کشورمان بعد از ربقابت در دو مرحله ، در جمع هشت دوچرخه سوار نهایی این دور انتخاب و بعد از ظهر امروز به وقت کره جنوبی ، رقابت خود را برای کسب مدال ادامه می دهد.

لازم به توضیح است ، ناطقی قرار است امروز در دور حذفی و امتیازی اومنیوم رکاب بزند که دور حذفی آن ، از اهمیت ویژه ای برای شرکت کنندگان برخوردار است.

وی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار اعزامی با اشاره به حضور موفق در دور مقدماتی این دوره خاطر نشان کرد :« حریفان مهمی از کشورهای کره و چین و هنگ کنگ در این ماده حضور دارند اما موفق شدم بالاتر از بسیاری از رقبای دارای عنوان ، عنوان پنجمی دور مقدماتی را کسب کنم. بعد از ظهر در صورتی که شرایط آن طور که پیش بینی کرده ایم پیش برود ، انشالله با کسب نتیجه ای آبرومند ، پاسخ زحمت های مربیان و کادر فنی و همچنین همکاری دیگر ملی پوشان را خواهم داد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

۱ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.