نجمه آبتین:به دنبال بهترین عنوان در مسابقات داخل سالن هستم

نجمه آبتین:به دنبال بهترین عنوان در مسابقات داخل سالن هستم
ملی پوش تیم ملی تیروکمان کشورمان گفت:قبول دارم که بعد از المپیک کمی از آمادگی و شرایط مطلوب دور شدم ولی با شروع تمرینات و انجام مسابقات ماه مبارک رمضان به شرایط مطلوب رسیدم.

نجمه آبتین ،ملی پوش تیم ملی تیروکمان ریکرو بانوان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت: به شدت تمرینات خود را در اردو ادامه داده و برای مسابقات داخل سالن ویتنام آماده می شوم تا بتوانم جزو نفرات اعزامی به این رقابتها باشم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا تجربه حضور مسابقات داخل سالن را دارد گفت:نه تابه حال در این سبک از مسابقات شرکت نکردم ولی به هر حال مهم آمادگی بازیکنان است و من امید زیادی به کسب مدال در این رقابتها دارم.
آبتین در خصوص اینکه آیا فکر نمی کنید در حال حاضر نیاز به مربی با دانش فنی بالاتری دارید گفت:این بستگی به بودجه فدراسیون دارد انصافا بودجه فدراسیون با توجه به اینکه بازیکنان باید تمام طول سال در اردو باشند خیلی کم است خودتان حساب کنید چقدر پول غذایمان می شود مربی کره ای تیم ملی هم خوب کار می کند و نظم و ترتیب خاصی در انجام تمرنیات دارد و از لحاظ فنی اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهد و فعلا کمبودی در این زمینه احساسا نمی کینم.

 

۱۰ مهر ۱۳۸۸ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.